مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
۰ نفر

فرماندار شهرستان کنگان‌ گفت: در ماه محرم با همکاری مردم برنامه‌های عزاداری به خوبی برگزار شد و به مناسبت اربعین هم این برنامه‌ها با رعایت موازین بهداشتی برگزار می‌شوند اما راه‌اندازی موکب در سطح شهرستان ممنوع است.

موکب

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، سیدعلی پاک‌نژاد در دومین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان، استان بوشهر با اشاره به تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت سال جاری اظهار کرد: خوشبختانه امسال با توجه به شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور با تلاش و همت مسئولان استان و شهرستان پروژه‌های بسیار خوبی در هفته دولت افتتاح شد.

فرماندار شهرستان کنگان با ابراز خرسندی از تحقق خواسته مردم کنگان که توسعه اسکله بود افزود: بلوار وفاق از پروژه‌های بسیار مهمی است که دو شهرستان کنگان و دیر را به یکدیگر وصل می‌کند با پیشرفت فیزیکی ۷۶ درصدی (حوزه کنگان) در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد. پروژه مجتمع فرهنگی شهر بنک که چندین سال غیرفعال بوده با تزریق پنج میلیارد تومان اعتبار پروژه جان تازه‌ای گرفت و عملیات آن ادامه یافت که پیش‌بینی می‌شود در دهه فجر امسال و به بهره‌برداری برسند. پروژه‌هایی که اجرا می‌شود باید به بهترین شکل تکمیل و به بهره‌برداری برسند و در اختیار مردم قرار بگیرند.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان ضمن تشکر از مدافعین سلامت بیان کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا مردم شهرستان ازجمله بازاریان همکاری بسیار خوبی با ستاد مبارزه با کرونا داشتند که صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم. وی ادامه داد: خیرین و همچنین شورای راهبردی کمک‌های بسیار ارزشمندی به دولت برای مقابله با کرونا کردند که اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان از سوی شورای راهبری نمونه‌های آن است. پایین آمدن آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان موجب خوشحالی مردم شده است. در رابطه با حضور دانش آموزان در مدارس از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اختیاری اعلام‌شده و ماتحت هیچ شرایطی نباید آموزش را تعطیل کنیم و به‌جای فکر کردن به تعطیلی، پیشنهاد بهتری ارائه دهیم.

رئیس مدیریت بحران شهرستان کنگان با تأکید بر اطلاع‌رسانی مستمر خدمات دولت گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل زمستان، شهرداران سه‌گانه و اداره راه و شهرسازی شهرستان نسبت به لایروبی آبراه‌ها و پاک‌سازی سدهای موجود در ارتفاع شهرستان اقدام کنند و همچنین وسایل و ماشین‌آلات مدیریت بحران شهرستان آماده و مجهز شوند.

این مقام مسئول افزود: در ماه محرم خوشبختانه با همکاری مردم برنامه‌های عزاداری به‌خوبی برگزار شد، به مناسبت اربعین این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند و راه‌اندازی موکب در سطح شهرستان ممنوع است. هفته دفاع مقدس یک هفته بسیار ارزشمند و یادآور خاطرات شهدا و رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی است. ماهیت فرهنگی دفاع مقدس موردتوجه قرارگرفته و برای نسل جوان این ماهیت را تبیین کنید.

کد خبر 549668

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha