عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: قطعا نمایندگان مجلس سؤال از وزیر بهداشت را درباره پذیرش مردان در دوره «زنان و زایمان» کلید خواهند زد. 

سعید نمکی - وزیر بهداشت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، احمد راستینه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پذیرش مردان در دوره «زنان و زایمان» از سوی وزارت بهداشت خلاف قانون و دستورالعمل انطباق است، گفت: قطعا نمایندگان مجلس سؤال از وزیر بهداشت را در این باره کلید خواهند زد.

وی درباره پذیرش پزشک مرد در دوره تخصصی زنان و زایمان از سوی وزارت بهداشت و درمان توضیح داد: با توجه به دستورالعمل انطباق و همچنین حضور بانوان متخصص در شرایط کنونی کشور ضرورت جذب و پذیرش مرد در دوره تخصصی بانوان به ویژه دوره زنان و زایمان موضوعیتی نداشته و خلاف دستورالعمل است.

راستینه افزود: قطعا درباره دلیل پذیرش مرد در دوره تخصصی زنان و زایمان از سوی وزارت بهداشت مسئولان این وزارتخانه باید در کمیسیون فرهنگی حاضر شوند و توضیح دهند و قطعا نمایندگان مجلس سؤال از وزیر بهداشت را در این باره کلید زده و به این عضو کابینه تذکر خواهیم داد.

به گفته عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، پذیرش مرد در دوره تخصص زنان و زایمان را که در دفترچه پذیرش پزشک متخصص درج شده است در کمیسیون فرهنگی مطرح کرده و باید توضیح لازم از سوی مسئولان این وزارتخانه به کمیسیون داده شود.

کد خبر 549583

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسینی IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    8 10
    کا سه های داغ تر از اش
  • IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    8 4
    کلید
  • مهدی IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    14 19
    واقعا به جای سوال، باید یک طرفه مجلس قانون لغو پذریش ارایه کنه‌.. و دانشجویانی که پذیرش شدند را مجبور به تغییر و فعالیت پزشکان مرد در این رشته ممنوع کند.... تاسف دار این رخ‌ داد برای کشور اسلامی