بررسی اسناد حسابداری باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد در دوره مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد او در دو مورد حدود ۲۰ میلیون تومان از حساب باشگاه برای خرید کت و شلوار شخصی هزینه کرده است.

انصاری فرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در دوره‌ی مدیریت محمدحسن انصاری فرد اتفاقات عجیب و غریبی در مدیریت باشگاه پرسپولیس رخ داده است، اتفاقاتی که هنوز هم اثرات ناخوشایند آن بر پیکر باشگاه نمایان است. از انعقاد قرارداد عجیب با کارگزار گرفته تا اتفاقاتی نظیر پرداخت نکردن مطالبات کالدرون که منجر به جدایی این مربی و شکایتش از پرسپولیس به فیفا شده است. انصاری‌فرد که در زمان مدیریت‌اش در پرسپولیس مدعی بود همیشه تنهاست و یک تنه با مشکلات می‌جنگد حالا با خاصه‌ خرجی‌هایی که برای خودش انجام داده هواداران پرسپولیس باید خدا رو شکر کنند که او همیشه تنها بوده وگرنه مشخص نیست چه خرجی تا به امروز روی دست این باشگاه می‌ماند!

در تازه‌ترین مورد اسنادی بدست آمده که نشان می‌دهد در روزهایی که پرسپولیس به شدت دچار مشکل مالی بوده و حتی توان پرداخت قبوض خدمات باشگاه را نداشته است، محمدحسن انصاری‌فرد از فروشگاه با برندهای معتبر، اقدام به خرید کت‌وشلوار و البسه شخصی کرده است و در نهایت با دستور به ذی‌حساب، هزینه این خرید از حساب باشگاه پرداخت شده است.

در یکی از این خریدها، انصاری‌فرد ۲ دست کت و شلوار، جوراب و یک عدد ژاکت می‌خرد که مجموع فاکتور آن، ۹ میلیون و ۱۹۶ هزار تومان می‌شود. البته در این فاکتور تخفیف یک میلیون و ۸۳۹ و ۲۰۰ تومانی هم لحاظ شده است اما نکته جالب‌تر ماجرا اینجاست که پول این فاکتور را رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه از جیبش پرداخت می‌کند اما او در ادامه با نوشتن یک نامه رسمی در سربرگ پرسپولیس خطاب به مدیر عامل، از او تقاضا می‌کند که این پول از محل باشگاه پرسپولیس به حسابش واریز شود.

او حتی در این نامه شماره حساب خود را برای واریز پول قید می‌کند. انصاری فرد نیز با پاراف نامه، از ذی‌حساب باشگاه درخواست می‌کند که اقدام لازم برای پرداخت پول به حساب معاون اقتصادی انجام شود.

در یک مورد دیگر نیز انصاری‌فرد برای خرید البسه شخصی این‌بار به یک فروشگاه با برند ایتالیایی سر می‌زند و پس از خرید، دستور می‌دهد مبالغ این خرید، از حساب پرسپولیس به حساب فروشگاه مذکور واریز شود.

در این فاکتور مدیرعامل وقت پرسپولیس، ۴ دست کت‌وشلوار و سه پیراهن خریداری می‌کند که جمع فاکتور آن ۹ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۴۷۱ تومان می‌شود. مدیران مالی پرسپولیس هم مانند فاکتور قبلی، این مبلغ را هم به حساب فروشگاه مذکور واریز می‌کنند.

بررسی دقیق این اسناد نشان می‌دهد، درست در روزهایی که دعوا بر سر پرداخت مطالبات گابریل کالدرون بوده است و بازیکنان هم از پرداخت نشدن مطالبات‌شان گله داشته‌اند و دائم تهدید به اعتصاب می‌کردند، انصاری‌فرد که خود را یک مدیر پرسپولیسی‌ تمام عیار قلمداد می‌کرد، حدود ۱۷ میلیون تومان از حساب باشگاه برای خرید البسه شخصی هزینه کرده و ظاهرا مشکلات مالی باشگاه هم اهمیتی برای او نداشته است.

همه اینها در حالی است که حالا به لطف عملکرد این مدیر پرهزینه، کالدرون و دستیارانش از پرسپولیس شکایت کرده‌اند و این باشکاه باید حدود ۷۸۰ هزار دلار به آنها بپردازد.

در کنار این موضوع پرداخت نکردن مطالبات برانکو هم، باشگاه پرسپولیس را در آستانه یک محرومیت سنگین از سوی فیفا قرار داده است.

کد خبر 549070

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    12 2
    خوبه همه جا بخور بخوره
  • غلامرضا IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    3 13
    بنده استقلالیم اما اینکار زیادمهم نیست انصاریفربازیکن پرسپولیس بوده زحمات زیادی کشیده بااین پول ۳۰میلیون هیچکاری نمیشدکردآقای رسولپناه باکدام سابقه عزیزدل شده.
  • سید علی IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    12 0
    بنظرم مقصر اصلی مسئولینی هستند که این مدیران را نصب کرده و باعث چنین خسارتی میشن...!!!! خدا شر همه مسئولین نالایق را از سر این کشور و مردمش کم کنه .. .!!!!آمین