گفته می‌شود پرسپولیس اگر مجبور به پرداخت غرامت به رادوشویچ نبود قرارداد این گلر را فسخ می‌کرد. اما هزینه دلاری این اقدام باعث شده تا یحیی مجبور به حفظ او شود.

رادوشویچ

به گزارش همشهری آنلاین بعد از جدایی علیرضا بیرانوند پرسپولیس که به دنبال جایگزین گلر ملی‌پوش خود بود در نهایت حامد لک را انتخاب کرد تا رقیب بوژیدار رادوشویچ شود. با حضور لک در تمرینات پرسپولیس خیلی زود  مشخص شد که رادو باید دوباره روی نیمکت سرخ‌ها بنشیند.  موضوعی که خود رادو امروز در مصاحبه با یکی از روزنامه‌ها آن را تایید کرده است. با این حال با توجه به سرد شدن روابط گلر خارجی پرسپولیس و داوود فنایی ممکن است رادوشویچ حتی از جمع سرخ‌ها جدا شود. 

داوود فنایی مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دیشب و در آستانه دیدار برابر  التعاون گلر سرخ‌ها را در اینستاگرام آنفالو کرد تا اولین پیغام تهدیدآمیز را برای رادو  فرستاده باشد. گفته می‌شود فنایی در نظر دارد تا یکی از شاگردان سابق خود را به جمع سرخپوشان اضافه کند. رادوشویچ اگر چه در بازی‌های پایانی فصل  نمایش مناسبی در ترکیب پرسپولیس نداشت اما در طول ۳ فصل گذشته به عنوان گلر دوم عملکرد قابل قبولی داشت. گفته می‌شود پرسپولیس اگر مجبور به پرداخت غرامت به رادوشویچ نبود قرارداد این گلر را فسخ می‌کرد. اما هزینه دلاری این اقدام باعث شده تا یحیی مجبور به حفظ او شود. 

باید دید بعد از پایان لیگ قهرمانان آسیا چه سرنوشتی در انتظار گلر خارجی پرسپولیس خواهد بود.

کد خبر 548874

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha