پرسپولیس باز هم موفق نشد تا مطالبات برانکو را در موعد مقرر پرداخت کند.

برانكو

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس موفق نشد تا در تاریخ مقرر مطالبات برانکو  را پرداخت کند تا وکیل این سرمربی اعلام کند که در نامه ای این موضوع را به اطلاع  فیفا خواهد رساند تا شرایط سرخ‌ها در این پرونده بحرانی‌تر شود.  اما با اقدام وکیل برانکو، ظرف چند روز نامه جدیدی به‌دست سرخ‌ها می‌رسد که در آن فرصت تازه‌ای به پرسپولیسی‌ها داده می‌شود که به‌احتمال فراوان ۳۰ روزه است و مدیران این باشگاه باید در این مدت نسبت به تسویه‌حساب با این مربی اقدام کنند. البته در این نامه جرایم جدیدی هم برای پرسپولیسی‌ها درنظر گرفته می‌شود که به‌احتمال زیاد آغاز فصل جدید با کسر ۶ امتیاز باشد که درصورت عدم پرداخت پول برانکو در تاریخ جدید اعمال می‌شود.

در کنار تنبیهات انضباطی که فیفا برای سرخ‌ها درنظر می‌گیرد، مبلغی هم به جرایم این باشگاه و پولی که باید به سرمربی اسبق بپردازند نیز اضافه می‌شود که با توجه به شرایط ارزی، هزینه گزافی را روی دست باشگاه می‌گذارد. در نوبت قبل پرسپولیس درخصوص برانکو به پرداخت ۵۰ هزار فرانک سوئیس محکوم شد و حالا هم شنیده می‌شود که جریمه جدید برای پرسپولیسی‌ها حدود ۸۰ هزار فرانک سوئیس خواهد بود که مبلغی در حدود دو میلیارد سیصد میلیون تومان به بدهی پرسپولیسی‌ها اضافه می‌کند.

مهدی رسول پناه بعد از اخطار اول فیفا و جریمه ۵۰ هزا فرانکی پرسپولیس با خیال راحت اعلام کرده بود که «ما می‌دانستیم که در پرونده برانکو جریمه خواهیم شد» احتمالا واکنش بعدی رسول پناه به جریمه سنگین‌تر پرسپولیس این خواهد بود که « ما می‌دانستیم که این بار سنگین‌تر خواهیم شد». 

با توجه به بی خیالی مدیران پرسپولیس، جریمه ۸۰ هزار فرانکی این تیم احتمالا قطعی است تا مجموع جرایم این تیم در پرونده برانکو به ۱۳۰ هزار فرانک سوییس برسد. مبلغی در حدود سه میلیارد و هفتصد میلیون تومان.

مدیران پرسپولیس حالا ملزم به پرداخت جریمه‌ای هستند که تا همین دوماه پیش می‌شد با این مبلغ نیمی از طلب برانکو را داد. زمانی که دلار اینچنین افسار پاره نکرده بود.

این روزها با حضور زوج رسول پناه و رغبتی سبک جدیدی از مدیریت را در پرسپولیس شاهدیم، مدیریت «آگاهی از به فنا رفتن». فقط کاش این مدیران یک جای این مسیر خطرناک از اطلاعات‌شان در خصوص جرایم فیفا بترسند و بیشتر از این آگاهی‌شان را به رخ هوادار نکشند.

کد خبر 548441

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha