شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
۰ نفر

یحیی که از تعلل مدیران پرسپولیس در به خدمت گرفتن اسماعیلی به شدت عصبی بود تمرکز خود در نقل و انتقالات را از دست داد و بدون توجه به بالانس تیمش در جناحین دو بازیکن در سمت چپ به خدمت گرفت.

يحيي

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در حالی برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا راهی قطر شده که در لیست بازیکنان این تیم هیچ مدافع راستی دیده نمی‌شود. مهدی شیری مدافع راست سرخ‌ها در سفر به قطر این تیم را همراهی نکرد تا احتمالا سیامک نعمتی در پست غیرتخصصی برای این تیم به میدان برود. هرچند مهدی شیری هم در این دو فصلی که در ترکیب سرخ‌ها حضور داشته هرگز کیفیت بالایی از خود نشان نداده بود. با این همه مجموع خریدهای پرسولیس و یحیی گل‌محمدی در فصل نقل و انتقالات سوال برانگیز  است.

پرسپولیس در سمت چپ خط دفای سعید آقایی و علی شجاعی را به خدمت گرفته و محمد انصاری هم بعد از رفع مصدومیت به لیست این تیم بازخواهد گشت.  این در حالی است که همچنان تکلیف محمد نادری مشخص نیست و گفته می‌شود این باشگاه در تلاش است تا قرارداد دفاع چپ جوان خود را دائمی کند. با این حساب پرسپولیس یحیی در حالی فصل بعد 4 مدافع چپ در اختیار دارد که در سمت راست خط دفاعی همچنان باید با مهدی شیری بسازد.

یحیی گل محمدی حتی  پیش از شروع نقل و انتقالات هم از دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان سرلیست خرید خود نام برده بود تا سمت راست تیمش را ترمیم کند اما پیشنهاد سنگین سپاهان مدافع ذوب‌آهن را در میانه‌های راه سرخپوش شدن دوباره به سمت اصفهان و سپاهان کشاند تا یحیی عملا گزینه خود برای سمت راست پرسپولیس را از دست بدهد. یحیی که از تعلل مدیران پرسپولیس در به خدمت گرفتن اسماعیلی به شدت عصبی بود تمرکز خود در نقل و انتقالات را از دست داد و بدون توجه به بالانس تیمش در جناحین دو بازیکن در سمت چپ به خدمت گرفت تا حالا تیمش با ترافیک بازیکن در سمت چپ و فقر بازیکن تخصصی در سمت راست مواجه شود. 

 یحیی گل‌محمدی انگار تنها دانیال اسماعیلی‌فر را به عنوان مدافع راست رویایی خود در نظر داشت و بعد از انتقال او به سپاهان در واقع سرمربی سرخ‌ها چشمانش را روی تمامی مدافعان لیگ برتری بست.

حالا پرسپولیس تمام خریدهایش را انجام داده و یحیی باید یا در سمت راست پدیده‌ای رو کند و یا با نعمتی و شیری یک فصل طولانی و پرفشار را سر کند.

کد خبر 548480

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha