شهردار منطقه ۲۰ تهران از احداث ۵ بوستان محلی در مجموع به متراژ ۱۰۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع در محله‌های این منطقه خبر داد.

كوه بي بي شهربانو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران، فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ تهران در بازدید از ۱۷ پروژه شهری این منطقه شامل احداث بوستان، پیاده‌روسازی، محوطه‌سازی، لوله‌گذاری و مرمت معابر، گفت: این پروژه‌ها که تاثیر بزرگی در حل نیازمندی‌های محلات دارد، در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه ۵ بوستان محلی در مجموع به متراژ ۱۰۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع در حال احداث است، گفت: بوستان‌های ثنا به متراژ ۸۵۰۰ مترمربع در محله حمزه‌آباد، زیتون به متراژ ۴۵۰۰ مترمربع در محله سیزده آبان، مینیاتور به متراژ ۸۱ هزار مترمربع در محله آوینی، رضوان به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع و علائین به مساحت ۴۵۰۰ مترمربع در محله آوینی در راستای توسعه فضاهای سبز شهری و رفاه حال شهروندان در حال احداث است.

افشار با اشاره به اجرای طرح پیاده‌روسازی در معابر منطقه ۲۰ تهران گفت: به منظور تسهیل تردد شهروندان و کاهش استفاده از خوردوهای شخصی، طرح پیاده‌روسازی با حجم ۱۴۵ هزار و ۵۳ مترمربع با رعایت کامل الزامات فنی و اجرایی در خیابان‌های کمیل، امام حسین، خانلری، بسیج، شهید صابونی‌ها و مسیر بقعه بی بی شهربانو در حال اجراست.

وی زباله‌گیر مخزن ۶۰۰ هزار مترمکعبی صالح‌آباد، محوطه‌سازی در خیابان‌های صحرائی شمالی و سلمان فارسی (میدان امام هادی)، لوله‌گذاری در خیابان شهید صمدی و مرمت معبر در کوچه علمداری را از دیگر پروژه‌های در دست اجرای این منطقه عنوان کرد.

شهردار منطقه ۲۰ تهران تصریح کرد: به منظور خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان، فعالیت‌های عمرانی اعم از مرمت و آسفالت معابر، توسعه و نگهداری فضای سبز و اِلمان‌های شهری و اجرای طرح‌های جهادی نگهداشت به صورت مستمر در حال انجام است.

به گزارش همشهری آنلاین، منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران با ۴۵۳۷۴۰ نفر جمعیت و وسعت ۲۲ کیلومتر مربع داخل محدوده شهری و ۱۷۸ کیلومترمربع حریم بوده و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و دو ناحیه خارج محدوده و ۲۰ محله است.

کد خبر 546980
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha