برای تبادل نظر و ارائه پیشنهادات اثرگذار در حوزه مدیریت شهری با حضور شهردار منطقه ١٣ در پازل یازدهم شهر تهران، سیزدهمین پویش قدم به قدم در محله‌های مرکزی تهران اجرا شد.

بهاره خسروی / محله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه  ۱۱، در این پویش شهرداران منطقه ۱۱ «سیدمحمد موسوی» و شهردار منطقه١٣  « محمدهادی علی احمدی» به عنوان مهمان از محله‌های هلال‌احمر و حر بازدید کردند.

شهردار منطقه ١١ گفت : « امکان‌سنجی تبدیل فضاهای بی‌دفاع شهری و فضاهایی که نخاله‌ها در آن‌ها جمع شده‌اند به فضاهای قابل استفاده و با کارکرد، در اولویت دستور العمل‌های منطقه قرار دارد. »
در ادامه «سیدمحمد موسوی» پس از بازدید از فضاهای رها شده خیابان مرادی افزود:« این فضاها که باعث نارضایتی شهروندان شده باید پاک‌سازی و تبدیل به فضاهای با کارکردی مثل پارکینگ شوند و این موضوع در حال پی‌گیری است. »
موسوی در بازدید از طرح‌های در دست اجرای محله حر و خیابان جنگ به پیاده راه‌سازی در این محدوده اشاره کرد:« طرح‌های پیاده راه‌سازی این دو محله در دستور کار قرار گرفته و به زودی عملیات عمرانی و اجرای موضوعات فضای سبز در این محله به‌پایان می‌رسد. »
شهردار منطقه ۱۱  دربخش دیگر صحبت‌هایش از پیاده‌روسازی روبروی املاک در حال ساخت یاد کرد و ادامه داد : « موضوع دیگر نیز تاکید بر پیاده‌روسازی املاکی است که عملیات ساخت‌وسازشان به‌پایان رسیده است. این پیاده روسازی برای سهولت در رفت‌وآمد عابرین و خودروهای عبوری در کوچه‌های اصلی وفرعی است تا مشکلات رفت‌وآمد عابران در ١٧ محله تسهیل پیدا کند و کاستی موجود رفع شود.»

کد خبر 716463

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha