چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
۱ نفر

شهردار منطقه۱۱ در «پویش قدم به قدم» به بازدید میدانی از محله انقلاب اسلامی پرداخت و طی بازدید از مشکلات شهری مطرح شده از سوی معتمدان محله‌ها و شهروندان در محدوده ملک سرمد، دستور رفع معضلات را به معاونت‌های ذی‌ربط صادر کرد.

قدم

به گزارش همشهری آنلاین: پویش قدم به قدم در محله‌ها به صورت هفتگی و یکشنبه‌ها برگزار می‌شود. در طول هفته مشکلات شهری توسط دستیار ویژه شهردار با بررسی میدانی و گفت‌وگو با شهروندان و معتمدان محله‌ها بررسی می‌شود و در روز مقرر، شهردار منطقه و مدیران شهری برای رفع مشکلات در محله مورد نظر حاضر می‌شوند.

«سید محمد موسوی» در پویش قدم به قدم در محله انقلاب اسلامی به بررسی موضوعات مربوط به نفوذ بافت تجاری و انبارها در محدوده مسکونی پرداخت و نکات لازم مبنی بر اقدام قانونی برای جلب رضایت شهروندان در برابر متخلفان شهری را به مدیران و معاونان حاضر در پویش توضیح داد.

پویش قدم به قدم در محله‌های منطقه ۱۱

موارد بررسی شده شامل مرمت و لکه‌گیری آسفالت، نظافت نهرها، تغییر کاربری‌های  مسکونی به تجاری و انبار تجاری، همسطح‌سازی دریچه‌ها، کندوکوب و رسیدگی به فضای سبز و بررسی املاک رها شده و تعیین تکلیف آنها بود.

در ادامه بازدید میدانی پویش قدم به قدم در محله انقلاب‌اسلامی که از ساعت۴ صبح آغاز شد، شهردار منطقه۱۱ در محل توقفگاه کارگری این ناحیه حضور یافت و از ماشین‌آلات و وضعیت حضور کارگران در محدوده هم بازدید کرد. در این بازدید شهردار ناحیه یک به ارائه توضیحات در خصوص وضعیت کارگران و نحوه کار آنها و برنامه‌ریزی‌ها برای بهبود وضعیت موجود پرداخت.

کد خبر 676710

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha