مشتری‌مداری شعار اصلی سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران است. بنابراین این شعار سرلوحه کار مدیریت بازار میوه و تره‌بار جلال آل احمد قرار گرفته است و همه کارکنان این مجموعه در حد توان و در چهارچوب قوانین تلاش می‌کنند به آن عمل کنند.  

علی اکبر رضایی


رمز موفقیت در میدان میوه و تره‌بار جلال آل احمد رضایت مشتری است. در حقیقت مجموعه‌ خدمات‌محوری چون ما که مدام با مشتری سرو کار دارد و وظیفه‌اش خدمت‌رسانی مطلوب به مشتری است، باید بداند قبل از هر چیزی باید اقدامات و خدماتش در راستای جلب رضایت مشتری باشد.

وقتی به مشتری احترام گذاشته شود و خدمات با بهترین کیفیت ارائه شود، قطعاً مراجعه‌کننده راغب می‌شود تا مشتری دائم مجموعه شود و این یعنی حفظ مشتری، افزایش فروش و افزایش سود. در مجموعه میوه و تره‌بار جلال آل احمد کسی حق ندارد به مشتری بی‌احترامی‌کند و اگر شکایتی از رفتار نادرست کارکنان یا ارائه محصولات بی‌کیفیت گزارش شود، بدون هیچ اهمال و با جدیت با فرد خاطی برخورد می‌شود.

در حقیقت همین رفتار صادقانه و پیگیری‌هاست که سبب اعتماد مشتری به مجموعه می‌شود و همین اعتماد رضایت به همراه دارد و این ۲ مورد کنار هم به بقای خدمت‌رسانی کمک می‌کند.  

کد خبر 546255

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha