سخنگوی وزارت بهداشت برای رفع مشکلات هیات‌های مناطق محروم و کم‌برخوردار از همه محبان امام حسین (ع) خواست در پویش نذر ماسک مشارکت کنند.

محروم ـ کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت و درمان گفت: به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در کشور و با هدف تعادل‌بخشی میان حفظ سلامت شهروندان و برگزاری مناسک سوگواری ماه محرم، تلاش‌های زیادی از سوی بانیان مراسم عزاداری‌های امسال در جهت اجرای هرچه بهتر دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شده است.

وی افزود: در همین زمینه پویش نذر ماسک از جمله اقدامات نیکوکارانه و انسان‌دوستانه‌ای بود که مدتی است در کشور به جریان افتاده است و طی آن مردم اخلاق‌مدار کشورمان نسبت به تهیه و توزیع ماسک به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل بازدارنده از انتقال کرونا اقدام می‌کنند. حال با توجه به اینکه در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان به سر می‌بریم و ضرورت دارد که مسائل بهداشتی را در مراسم عزاداری رعایت کنیم، از تمام محبان امام حسین (ع) درخواست می‌کنیم با مشارکت در پویش نذر ماسک، تهیه و توزیع ماسک را به عنوان اقدامی خداپسندانه و انسان‌دوستانه در کنار سایر نذرهایشان قرار دهند.

لاری گفت: به طور حتم مشارکت همگانی در این پویش سلامت محور و مومنانه گامی موثر در جهت رفع مشکلات هیات‌های مناطق محروم و کم‌برخوردار خواهد بود. ضمن عرض تسلیت مجدد ایام سوگواری امام حسین (ع) به مردم شریف ایران، از کلیه عاشقان و شیفتگان آن حضرت خواهش می‌کنیم که تمام همت و تلاش خود را در راستای اجرای هرچه مطلوب‌تر دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری به کار گیرند تا شاهد برپایی محرمی عاری از هرگونه آفت بیماری و سرشار از شور و شعور حسینی در تمام کشور باشیم.
 

کد خبر 544558

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha