مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: عملیات اجرایی احداث ۲ هزار فضای پارک در تهران اواخر خرداد آغاز می‌شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در سال جاری از محل اعتبارات سازمان حمل و نقل و ترافیک ۲ هزار فضای پارک در پایتخت ایجاد می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران خادم السلام گفت: با توجه به افزایش روز افزون تعداد خودورها در پایتخت در حال حاضر شهر تهران به ۳۵۰ هزار واحد پارکینگ جدید نیاز دارد که احداث این میزان فضای پارک تنها با امکانات شهرداری تهران مقدور نیست و نیاز به همکاری بخش خصوصی در این امر مهم داریم.

وی با تاکید برآنکه بخش خصوصی به همیاری در احداث پارکینگ علاقه نشان می‍دهد تصریح کرد: مذاکراتی به عمل آمده که طی چهار سال آینده بتوانیم با کمک بخش خصوصی ۲۰ هزار واحد فضای پارکینگ در تهران احداث کنیم.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطر نشان کرد: حذف پارک حاشیه‌ای و احداث پارکینگ‌های مکانیزه از دیگر اقدامات در دستور کار است که هر یک به نوبه خود می‌تواند تاثیر مهمی در آزاد‌سازی معابر و کاهش ترافیک داشته باشند.

وی افزود: افزایش دستگاه‌های تمام اتوماتیک خود پرداز پارک و کاهش نیروی انسانی از عمده اهداف سازمان ترافیک در طرح پارکینگ‌سازی است که تا پایان سال در شهر تهران محقق می‌شود.

کد خبر 54273

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز