مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۱:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران از آماده‌سازی و بهره‌برداری پارکینگ عمومی ایستگاه کرج تا پایان تابستان خبر داد.

مهندس ربیعی گفت: پارکینگ عمومی ایستگاه مترو کرج که از چندی پیش عملیات اجرایی احداث آن آغاز شده بود ظرفیت پارک حدود هزار دستگاه خودرو را دارد و تا پایان تابستان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، وی با بیان آن که طرح احداث پارکینگ های طبقاتی در اطراف ایستگاه‌های مترو یکی از اصلی‌ترین و مهمترین برنامه‌های بلند‌مدت شهرداری تهران محسوب می‌شود افزود: احداث پارکینگ‌های همسطح در کنار همه ایستگاه‌های مترو به دلیل کمبود فضا امکان پذیر و مقرون به صرفه نیست به همین دلیل بیشتر طرح احداث پارکینگ طبقاتی در اطراف ایستگاه‌های مترو در دستور کار قرار دارد.

میدرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران تصریح کرد: تجربه نشان داده با احداث پارکینگ در اطراف ایستگاه‌های مترو، میزان استقبال مردم از سفر با این وسیله عمومی افزایش می‌یابد زیرا امکان استفاده از مترو برای افرادی که با خودرو شخصی از خانه خارج می‌شوند به وجود می‌آید و این افراد می‌توانند با پارک خودرو خود در پارکینگ اطراف ایستگاه‌های مترو از این وسیله برای تردد در محدوده مرکزی شهر استفاده کنند و زمان سفر خود را به حداقل برسانند.

مهندس ربیعی همچنین از احداث دو پارکینگ طبقاتی در اطراف ایستگاه‌های جوانمرد قصاب و علی آباد خبر داد و گفت: عملیات اجرایی احداث این پارکینگ‌های طبقاتی امسال آغاز می‌شود که در مجموع برای احداث پارکینگ‌های طبقاتی در اطراف ایستگاه‌های مترو مشارکت و همکاری بخش خصوصی الزامی است.

کد خبر 54979

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز