سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: سازمان سنجش در حال بررسی تصاویر سوالات آزمون امروز است که در فضای مجازی منتشر شده است. نتیجه بررسی‌ها به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

سوالات کنکور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ضمن بیان این مطلب در واکنش به انتشار تصاویری از سوالات آزمون امروز که در شبکه‌های مجازی در پخش شده است، گفت: در حال حاضر صحت یا عدم صحت این عکس‌ها توسط حفاظت سازمان سنجش آموزش کشور در دست بررسی است و نتیجه آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان این‌که تاکنون بیش از ۹۸۰ هزار و ۷۱۶ داوطلب کارت ورود به جلسه آزمون سراسری را برای شرکت در ۵ گروه آزمایشی دریافت کرده‌اند، توضیح داد: تعداد ۱۳۵ هزار و ۸۶۱ داوطلب در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و تعداد ۳۱۰ هزار و ۹۵۹ نفر نیز در گروه آزمایشی علوم انسانی کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کردند و آزمون این داوطلبان از ساعت ۸ صبح امروز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد در ۷۷۷ حوزه امتحانی برگزار شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور روز گذشته نیز از دستگیری داوطلب منتشرکننده سوالات کنکور هنر خبر داده و گفته بود داوطلب مبتلا به ویروس کرونا که در محل جداگانه‌ای آزمون می‌داد، این سوالات را منتشر کرد.

کد خبر 542048

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کنکوری IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
    1 1
    بفرماتقلبم شد توروسهمیههاروحذف کنید
  • شبنم IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    3 0
    آقایان مسئولین سنجش که دارید همه چیز رو لاپوشونی می کنید ، بهتره به این نکته هم توجه کنید که اونایی که قصد تقلب نداشتند عکس سوال ها رو گرفتند و به صورت عمومی منتشر کردند. و شما هم رفتید گرفتینشون. ( ببین چقدر امنیت برگزاریتون پایین بوده که یه همچین آدم های ساده ای که حتی قصد تقلب نداشتن و نمی فهمیدن اگر این عکس هارو منتشر کنند به راحتی شناسایی میشن و براشون دردسر میشه ، تونستن موبایل ببرن سر جلسه و استفاده کنند.) حالا ببین چقدر آدم که قصدشون تقلب بوده ، موبایل بردن و استفاده هم کردن و شما اصلا متوجه نشدید!!!!!!!