سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ۹۹۴ هزار داوطلب برابر با ۸۷ درصد از کل داوطلبان کارت ورود به جلسه را دریافت کردند.

كنكور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره آخرین آمار دریافت کارت از سوی داوطلبان کنکور سراسری سال ۹۹ گفت: تا صبح امروز ۳۱ مرداد تعداد ۹۹۴ هزار نفر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کردند. 

وی افزود: ۹۹۴ هزار داوطلب که برابر با ۸۷ درصد از کل داوطلبان است، کارت را دریافت کردند. همچنین در خصوص داوطلبان گروه علوم تجربی که امروز آزمون آن‌ها در حال برگزاری است، تعداد ۵۱۵ هزار نفر نسبت به پرینت و دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کردند. این میزان برابر با دریافت کارت ۸۷ درصد از داوطلبان علوم تجربی است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در واکنش به فروش سوالات کنکور در برخی سایت توضیح داد: حفاظت آزمون سازمان سنجش آموزش کشور با همکاری دستگاه‌های امنیتی انتظامی است و تیم‌هایی در استان‌های فارس و استان‌های غربی که مشخصا جهت ارسال عکس از حوزه‌های امتحانی و سوالات بعد از شروع آزمون برنامه‌ریزی کرده بودند، شناسایی و جهت اقدامات بعدی به مبادی ذی‌ربط معرفی شده‌اند که ان‌شاءالله به زودی دستگیر خواهند شد.

زرین‌آمیزی گفت: براساس بررسی‌های به عمل آمده اصولا هدف این افراد از ارسال عکس تقلب نیست، بلکه القای شبهه در آزمون است. 

وی یادآور شد: براساس بررسی‌های فنی و دقیق سازمان سنجش اعلام می‌کند تمامی کلیدهای منتشرشده در فضای مجازی تا امروز کذب و جعلی و با هدف کلاهبرداری بوده است و هیچ‌کدام با جواب‌های کلید سازمان مطابقت ندارد. داوطلبان جهت اطمینان بیشتر می‌توانند روز دوشنبه کلیدهای منتشرشده در سایت سازمان را با این کلیدها و نوع دفترچه ها مقایسه کنند، چراکه کذب بودن آن‌ها مشخص می‌شود.

کد خبر 542167

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha