همشهری آنلاین: علیرضا حیدری کشتی‌گیر سابق تیم ملی کشورمان پس از خداحافظی با دنیای کشتی گفت: صلاح دیدم در چنین شرایطی از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم.

به گزارش خبرگزاری مهر مرد شش مداله کشتی آزاد ایران بعد از خداحافظی از دنیای قهرمانی کشتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: می‌توانستم کشتی بگیرم و رقابتهای جام تختی را به پایان برسانم اما صلاح دیدم در چنین شرایطی از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم.

وی ادامه داد: کشتی همچون فرزندم بود و باید اعتراف کنم دل کندن از آن کار راحتی نیست.

دارنده 6 مدال طلای جهان و المپیک در پایان گفت: طی روزهای اخیر مسائلی بوجود آمد که وادارم کرد برای همیشه با دنیای دایره طلایی وداع کنم. برای کشتی ایران در المپیک آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که ملی پوشان ایران به نتایج مطلوبی دست یابند.

وی در چارچوب بیست وهشتمین دوره رقابتهای کشتی آزاد جام بین المللی جهان پهلوان تختی درکرمانشاه و در وزن 96 کیلوگرم در حالیکه در وقت نخست مسابقه حریف کرمانشاهی خود جعفر دلیری را 4 بر صفر مغلوب کرده بود در اقدامی ناباورانه با بوسیدن تشک کشتی حاضر به ادامه مسابقه نشد.[علیرضا حیدری با دنیای کشتی خداحافظی کرد]

علیرضا حیدری در مسابقات جهانی 1997 روسیه مدال برنز،‌  1998 تهران مدال طلا، 1999 آنکارا مدال نقره، 2002 تهران مدال نقره، 2003 امریکا مدال نقره، المپیک 2004 آتن مدال برنز کسب کرده بود.

علیرضا حیدری همچنین 13 فروردین سال 86 سمت سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد ایران را بر عهده گرفت و مهر همان سال از سرمربیگری تیم ملی کشتی ازاد استعفا کرد.

کد خبر 54071

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز