همشهری آنلاین: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با کسب 68 امتیاز قهرمان جام بین المللی تختی شد

به گزارش واحد مرکزی خبر از کرمانشاه: در بیست وهشتمین دوره رقابت های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی، تـرکیه با 31 امتیاز و کانادا با 21 امتیاز عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در پایان این رقابت ها، امـروز سید مـراد محمدی کشتی گیـر وزن 60 کیلوی کشورمـان در با غلبه بر وارسین چتین از تـرکیه نشان طلا را به گردن آویخت، کشتی گیر ترک به نقره بسنده کرد و محسن آقاجانی و عباس بیگلربیگی هر دو از کشورمان به طور مشترک سوم شدند.


در وزن 74 کیلوگرم نیز احمد گولهان از ترکیه با پیروزی بر مت کنتری کانادایی قهرمان این وزن شد ،کشتی گیرکانادایی نقره گرفت ومیثم مصطفی جوکار و مجیدمحمدی به طورمشترک در سکوی سوم ایستادند.

در وزن 84 کیلوگرم رضا یزدانی و حامد تاتاری دیدار نهایی را بـرگزار کـردند که یزدانی با غلبه بر تاتاری نشان طلا را به گردن آویخت، تاتاری درسکوی دوم ایستاد ومهدی حاجی زاده و احسان لشگری هم به طور مشترک عنوان سوم را از آن خود کردند.

در 120 کیلوگرم نیز فـردین معصومی بـا پیروزی بـر همه حریفان و نشان طلا گرفت، اشکـان ازلی فر با قبول شکست مقابل معصومی به نقره دست یافت و محسن رضـایی و امیـر قـاسمی نیز به طور مشترک سوم شدند. 

کد خبر 54122

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز