دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۳
۰ نفر

گروه ورزشی: در تمرین تیم‌ملی کشتی آزاد در محل خانه کشتی، سعید ابراهیمی و سعید امیری دو چهره برتر وزن ۹۶ کیلوگرم با یکدیگر مصاف ‌دادند تا بعد از انجام یک تمرین مسابقه‌ای، ابهام در ارتباط با فرد برگزیده این وزن برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن برطرف شود.

شروع این تمرین مسابقه‌ای در وقت اول با حملات پی‌در‌پی ابراهیمی همراه بود. دارنده مدال نقره جهان در وقت نخست فرصت هیچ عکس‌العملی را به امیری نداد و صاحب
 6 امتیاز شد.

ابراهیمی با کسب این برتری در دو وقت بعدی محتاطانه‌تر کشتی گرفت و نهایتاً نتیجه صفر بر صفر برای دو کشتی‌گیر ثبت شد. ثبت این نتیجه برای سرمربی و مربیان تیم‌ملی تا حدودی راضی‌کننده بود، چرا‌که آنها پیش از این نیز نام سعید ابراهیمی را به عنوان کشتی‌گیر 96 کیلویی ایران برای حضور در المپیک اعلام کرده بودند.

محمود معزی‌پور، سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد گفت: ‌«ابراهیمی و امیری هر دو از کشتی‌گیران خوب 96 کیلویی حال حاضر ایران هستند که می‌توانند در میادین بین‌المللی برای کشتی کشور افتخارآفرینی کنند.

درحال حاضر ابراهیمی خود را برتر از امیری نشان داده و از این حق برخوردار است تا در المپیک کشتی بگیرد، اما یک نکته را نباید فراموش کنیم؛ تا روزی که تیم‌ملی به چین اعزام می‌شود، هیچ کشتی‌گیری در حاشیه امنیت قرار ندارد. برای ما حضور منظم در تمرینات و تلاش بیشتر ملاک اصلی است و از این امتیاز برخورداریم که تا روز اعزام، نفرات تیم را تغییر دهیم.»

معزی‌پور افزود: «از دیروز اردو تعطیل شده و کشتی‌گیران نزد خانواده‌های خود رفته‌اند. آنها  روز جمعه خود را به مربیان تیم‌ملی در خانه کشتی معرفی خواهند کرد.

از روز جمعه اردویی 20 روزه‌ به‌صورت شبانه‌روزی آغاز می‌شود. با توجه به نتیجه به دست آمده در تمرین مسابقه‌ای دیروز میان ابراهیمی و امیری، به‌نظر می‌رسد تیم‌ملی کشتی آزاد با همان ترکیب اعلام شده قبلی یعنی عباس دباغی در وزن 55 کیلوگرم، مراد محمدی در 60 کیلوگرم، مهدی تقوی در 66 کیلوگرم، میثم مصطفی‌جوکار در 74 کیلوگرم، رضا یزدانی در 84 کیلوگرم، سعید ابراهیمی در 96 کیلوگرم و فردین معصومی در 120 کیلوگرم عازم پکن شده و در بازی‌های المپیک شرکت کند.

کد خبر 58634

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز