شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۱:۲۱
۰ نفر

حسین قدیانی: علی کریمی روز دوم خرداد در کوی دانشگاه نبود.

بنابراین قتل‌های زنجیره‌ای، نه در ورزشگاه آزادی که در روز «فیفا دی» و با اهمال قلعه نوعی در فرستان لیست قاتلین و دگراندیشان به «AFC» به وقوع پیوست.

به گزارش خبرنگار ستون عصرانه، عضو ارشد یکی از احزاب سیاسی کشور (حالا فرض کن یک حزب چپ) ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: همین که فدراسیون فوتبال، جادوگر تیم ملی را به خاطر انتقاد از عملکرد این فدراسیون از تیم ملی خارج می‌کند نشان می‌دهد اصولگرایان، کمپلت عقل انتقاد را ندارند و این اصلا در شأن فوتبال ما نیست که بخواهیم با چوب حراج زدن بر سرمایه‌های ملی، جرأت سرمایه‌گذاری را از مفسدین اقتصادی بگیریم.

این فعال سیاسی تصریح کرد:زلزله‌ای که اخیرا زنجان و  و یکی دیگر  از شهرهای کشور چین را لرزاند، ناشی از عدم سعه صدر اصولگرایان در تحمل بلایای طبیعی است و هرچند که قتل‌های زنجیره‌ای در زمان دوم خردادی‌ها به وقوع پیوست، بهتر بود  قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر زمان دوم خرداد رخ می‌داد و در عوض حادثه کوی دانشگاه، روز دوم تیر اتفاق می‌افتاد که متأسفانه به دلیل تندروی‌های آقای کروبی، اتفاقات، کل یوم جور دیگری افتاد.

وی افزود: اگر دولت نهم تحمل حرف مخالف را داشت، هیچ وقت فدراسیون فوتبال، علی کریمی را به خاطر یک انتقاد از تیم ملی حذف نمی‌کرد، بلکه او را در سیستم 1، 2-3- 4 پشت سر هاشمیان و خلیلی به بازی می‌گرفت و نصرتی را یک خط به عقب می‌برد.
این کارشناس ادامه داد: اگر حسین‌رضازاده از فدراسیون وزنه‌برداری انتقاد کند دو حالت دارد؛ یا فدراسیون وزنه‌برداری،‌رضا زاده را از تیم ملی اخراج می‌کند، یا نه. که در هر دو صورت علیه دولت نهم و مجلس هشتم موضع‌گیری می‌کنیم!

کد خبر 53708

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز