مجموع نظرات: ۴
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
۰ نفر

زوج میانسالی که هر دو از کادر درمانی بیمارستانی در شهرری بودند در حیاط بیمارستان با یکدیگر درگیر شدند. این دعوا به مرگ شوهر و زخمی شدن همسرش انجامید.

قتل با چاقوی میوه‌خوری براي گم شدن یک پیراهن مردانه!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه ایران، درگیری خونینی بین یک زوج میانسال در حیاط مرکز روانپزشکی رازی رخ داد. وقتی مأموران کلانتری ۱۷۳ کهریزک راهی محل شدند جسد رضا ۵۰ ساله را که با ضربه چاقو به قلبش مرده بود، پیدا کردند. همسر وی نیز که زنی ۴۵ ساله بود به شدت مجروح شده بود.

زن ۴۵ ساله برای درمان به بیمارستان منتقل شد. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که زوج میانسال در حیاط بیمارستان با هم دعوایشان می‌شود و با چاقو به هم حمله می‌کنند.

زن میانسال پس از درمان و بهبودی نسبی در تحقیقات گفت: همسرم سوپروایزر بیمارستان بود و من هم به عنوان کمک‌بهیار در همان بیمارستان کار می‌کردم. من و همسرم با هم اختلاف خانوادگی داشتیم و قبل از حادثه با همسرم سر مسائل جزئی دعوایمان شد. یکدفعه او چاقویی برداشت و ابتدا به من حمله کرد و چند ضربه به من زد و بعد از آن خودش را با چاقو زد.

با توجه به این‌که زن میانسال مدعی بود همسرش دست به خودکشی زده و جنایتی از سوی او رخ نداده است، تحقیقات برای بررسی اظهارات او و این‌که آیا این حادثه قتل است یا خودکشی از سوی تیم جنایی ادامه دارد.

کد خبر 536084

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سس IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
    16 0
    وای به حال اون بیمارستان روانی که اينها پرستاراش بودن...
    • س شر GB ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
      3 0
      دمت گرم .اصل مطلب رو گفتی
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
      3 3
      اینجا تهرونه شوخی بردار نیست لامصبا هیچ فرقی با اراذل و اوباش ندارن
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
    9 0
    عصبانی ترین مردم جهان هستیم