مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۸
۰ نفر

براساس اظهارات پدر و مادر این دو برادر، محمد چند سال پیش به دلیل اختلالات روحی و روانی در آسایشگاه بستری بوده و در زمان ارتکاب جرم هم تحت ‌نظر پزشک بوده و دارو مصرف می‌کرده است. 

قتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهروند، محمد ٣٠ساله این جنایت را در حالی رقم زد که برادر کوچک‌ترش در خانه مشغول تماشای تلویزیون بود و از پشت با چهار ضربه چاقو او را به قتل رساند. 

براساس اظهارات پدر و مادر محمد، او چند ‌سال قبل به دلیل اختلالات روحی و روانی در آسایشگاه بستری شد و پس از آن هم تحت ‌نظر روانپزشک بود و دارو مصرف می‌کرد. محمد دقایقی پس از این جنایت از خانه متواری شد و پلیس در تعقیب این مجنون فراری است. 

صبح روز پنج‌شنبه مأموران کلانتری مرزداران در جریان یک جنایت خانوادگی قرار گرفتند. مأموران پس از مراجعه به محل حادثه با جسد غرق در خون پسری ٢٨ساله مواجه شدند. پیکر بی‌جان مقتول در پذیرایی خانه مقابل تلویزیون قرار داشت. مأموران در همان بررسی‌های میدانی متوجه شدند که مقتول توسط برادرش کشته شده است. 

پدر این خانواده در اظهاراتش به مأموران گفت: «من در حیاط مشغول آب ‌دادن باغچه بودم که محمد سراسیمه به طرف من آمد و در حالی ‌که دستش می‌لرزید با صدای بریده‌بریده گفت من او را کشتم. وقتی وارد خانه شدم دیدم که پسرم خونین روی زمین افتاده و نفس نمی‌کشد.» 

آن‌طور که پدر و مادر محمد می‌گویند: پسرشان سال‌هاست که بیماری روانی دارد و حتی مدتی را در مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان بستری بوده. اما پس از بهبودی نسبی از آنجا مرخص شده و به خانه آمده است. 

مادر قاتل هم که در زمان جنایت در حمام بوده، در اظهاراتش به مأموران گفت: «با این‌که حال محمد بهتر شده بود، اما هنوز تحت ‌نظر پزشک بود و دارو مصرف می‌کرد. من او را پس از قتل ندیدم و از خانه فرار کرده بود، اما به همسرم گفته بود که دیگر نمی‌خواهد در آسایشگاه بستری شود.» 

او همچنین درباره رابطه محمد با برادرش هم توضیح داد: «او از همان موقعی که حالش بد شد، تصور می‌کرد که برادرش مقصر است و بستری ‌شدنش در بیمارستان اعصاب و روان را هم از چشم او می‌دید. البته این‌ها توهمات او بود، ما حتی به دکترش هم گفتیم، اما او در جواب به ما گفت با مصرف دارو ادامه درمان این توهمات کم‌رنگ‌تر می‌شود.»

براساس اظهارات پدر و مادر قاتل، به احتمال زیاد توهم و جنون آنی محمد باعث این جنایت شده است. با وجود این، محمد از روز جنایت از خانه فرار کرده و کسی هم از محل اختفایش خبر ندارد. پلیس هم به دنبال سرنخی است تا محل مخفی‌ شدن او را شناسایی کند.
 

کد خبر 542671

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha