سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: رامبد صدیف، استاد نامدار آْواز هم به جمع نامزدهای این دوره انتخابات کانون خوانندگان موسیقی سنتی پیوست تا در نوبت دوم ونهایی این مجمع، سه شنبه چهارم تیر،رقابت افزونتری را شاهد باشیم.

به گزارش همشهری آنلاین در نشست نوبت اول مجمع عمومی کانون خوانندگان موسیقی سنتی که عصر روز سه شنبه، 7 خرداد، در تالار خانه هنرمندان ایران برگزار شد،‌ به دلیل نرسیدن مجمع به نصاب لازم پرسش هایی از سوی اعضای مجمع مطرح شد که داریوش پیرنیاکان(دبیر و سخنگوی خانه موسیقی) و سیدابوالحسن مختاباد(بازرس خانه) به این پرسش ها پاسخ دادند.

عمده اعتراضات بر نبود سامانه ای مناسب برای اطلاع رسانی تاریخ برگزاری مجامع عمومی متمرکز شده بود.

گروهی از منتقدان هم از شهرستان تبریز آمده بودند و به شعبه تشکیل شده خانه موسیقی در آن شهر انتقاد داشتند که داریوش پیرنیاکان گفت: آقای نصرالله ناصح پور نماینده هیئت مدیره برای رسیدگی به امور شعب خانه موسیقی است و روزهای یک شنبه( ساعت 10 تا12) در ساختمان اصلی خانه موسیقی مستقرند تا به انتقادات و اعتراضات رسیدگی کنند.

در این نشست علاوه بر رامبد صدیف که به صورت غیابی نامزدی خود را اعلام کرد، جمال‌الدین منبری و قاسم رفعتی هم برای هیئت مدیره نامزد شده بودند.

پیش از این نیز برخی از چهره های شناخته شده موسیقی آوازی نامزد انتخابات هیئت مدیره شده بودند.[مختاباد و شرکت در انتخابات کانون خوانندگان خانه موسیقی]

در این نشست علی جهاندار هم حضور داشت.

نوبت دوم ونهایی مجمع عمومی کانون خوانندگان سنتی در ساعت 15روز سه شنبه،4 تیر در تالار ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

برابر آیین نامه برگزاری مجامع عمومی خانه موسیقی، در نوبت دوم با هر حد نصابی مجمع قانونی و انتخابات برگزار خواهد شد.

کد خبر 53314

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز