کریم اعظمی: اگر تا چند هفته پیش مهم‌ترین خبرها از استیل‌آذین به اختلاف فرهاد کاظمی و علی پروین خلاصه می‌شد، حالا اختلاف سرمربی و مدیرعامل حاشیه‌هایی را به وجود آورده و حتی کاظمی فردای دیدار با شهرداری بندرعباس حاضر نبود در تمرینات تیمش شرکت کند.

او درصد عمده‌ای  از مبلغ قراردادش را دریافت نکرده، در حالی که حسین هدایتی مدیرعامل باشگاه قول داده بود چند هفته پیش طلب سرمربی تیم‌ را بپردازد، البته موعد پرداخت حق و حقوق بازیکنان هم عقب افتاده و شاگردان کاظمی قبل از بازی با پیام از او خواستند که این مشکل را حل کند.

استیل‌آذین که چند هفته بحرانی را پشت‌سر گذاشت، از ۴ بازی آخر ۱۲ امتیاز گرفت و روز پنجشنبه هم با شکست دادن پیام به عنوان تیم اول به مرحله پلی‌آف صعود کرد. با کسب ۵ برد پیاپی، بازیکنان پاداشی نگرفتند و حق و حقوق آنها هم عقب افتاده.

کاظمی هم که به شدت از  این وضعیت  ناراحت است بعد از بازی با پیام مشهد به اطرافیانش گفت: «قبل از اینکه من بیایم برای یک مساوی هم به بازیکنان پاداش می‌دادند، اما حالا حقوق آنها را هم نمی‌دهند. مگر من مدیرعاملم که مشکل بازیکن را حل کنم، حتی پول خودم را هم نمی‌دهند.»

گلایه کاظمی

در حالی که استیل آذین با یک گل از پیام عقب بود تیم کاظمی با زدن دو گل طی ۱۰ دقیقه پایانی همه چیز را عوض کرد تا مدیرعامل باشگاه بعد از سوت پایان بازی به طرف کاظمی برود.

هدایتی که از این برد خوشحال به نظر می‌رسید، پس از رو در رو شدن با کاظمی با این جملات مواجه می‌شود:«از شما گلایه دارم که حق و حقوق من و بازیکنان را نمی‌دهید و این رفتار اصلاً درست نیست.»

کاظمی که به شدت عصبانی بود خیلی زود ورزشگاه را ترک کرد، حتی او قصد رفتن به رختکن را نداشت، ولی با اصرار پروین برای دقایق کوتاهی به رختکن رفت.

جدایی از استیل‌آذین بعد از مرحله حذفی

کاظمی در حالی هدایت استیل‌آذین را پذیرفت که این تیم در رده هشتم جدول قرار داشت، او حالا در آستانه صعود به لیگ‌برتر قرار دارد اما وضعیت او برای فصل بعد مشخص نیست.

ماجرای اختلاف او با پروین و نارضایتی این مربی از وضعیت حاکم و حاشیه‌های اطراف باشگاه، اتفاق تازه‌ای نیست، ولی کاظمی تا به امروز به طور علنی در این مورد حرف نزده و در انتظار پایان پلی‌آف (بازی با سپاهان نوین) است تا از این تیم جدا شود.

حاشیه‌های استیل‌آذین اتفاق مورد‌پسند کاظمی نیست، در ضمن او دوست ندارد که حیطه اختیاراتش مورد تهدید قرار بگیرد.

با صعود استیل‌آذین به لیگ‌برتر طبیعی است که اختلافات بین کاظمی و پروین به دلیل انتخاب بازیکنان و سیاست‌های خاص این مربی به شدیدترین حد ممکن برسد، ولی کاظمی تمایلی به ماندن در این تیم ندارد و مثل زمانی که پیکان را هم به لیگ برتر آورد، از این تیم جدا خواهد شد.

البته ناراحتی کاظمی از برخی دخالت‌ها و شلوغی بیش از حد در اطراف تیم از نظر حسین هدایتی، صاحب اصلی باشگاه پنهان نمانده و چه بسا پس از صعود استیل‌آذین اتفاقات جدیدی رقم بخورد، ولی‌ درهرحال کاظمی همچنان به فکر جدایی از این تیم است.

زمان پلی‌آف مشخص نیست

با توجه به پیروزی استیل‌آذین مقابل پیام این تیم فرصت مناسبی برای صعود به لیگ‌برتر دارد چراکه نه‌تنها در مرحله پلی‌آف از مصاف سخت و دشوار با فولاد گریخت بلکه در بازی برگشت میزبان سپاهان نوین اصفهان خواهد بود.

پیام هم ضمن اینکه باید به مصاف فولاد خوزستان برود باید در بازی رفت از حریف قدرتمند خود میزبانی کند. تاریخ این دو دیدار با توجه به دیدار روز پنجشنبه فولاد با استقلال در چارچوب جام حذفی هنوز اعلام نشده است.

کاظمی: هنوز تصمیم نگرفته‌ام

کاظمی که بعد از بازی با پیام، از شکست دادن خداداد عزیزی خوشحال بود، گفت: «هرچند که نباید این دیدار برگزار می‌شد، ولی باز هم قدرت خود را نشان دادیم. حالا فقط دو بازی تا صعود به لیگ برتر فاصله داریم و امیدوارم سپاهان نوین را ببریم.»

سرمربی استیل‌آذین در پاسخ به این سئوال که آیا فصل بعد هم در استیل‌آذین هستید، گفت: «هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و نمی‌توانم جوابی بدهم.»

کد خبر 52763

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز