چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۵
۰ نفر

گروه ورزشی: تیم‌های سپاهان‌نوین و استیل‌آذین در حالی در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته اول به مصاف یکدیگر خواهند رفت که دیدار فولاد خوزستان و پیام مشهد هفته آینده برگزار خواهد شد.

استیل‌آذین در شرایطی به مصاف حریف اصفهانی می‌رود که از ۴ بازی آخر خود در لیگ دسته اول ۱۲ امتیاز گرفت و در یک دیدار مستقیم برای تعیین تیم اول صعودکننده پیام‌مشهد را نیز شکست داد.

از طرفی سپاهان‌نوین هم شرایط نسبتاً خوبی را پشت‌سر گذاشته است. شاگردان حسین چرخابی حریف ناشناخته‌ای برای استیل‌آذین به شمار می‌آیند و شکست دادن این تیم در اصفهان کار چندان آسانی نیست.

استیل‌آذین در این دیدار تمامی بازیکنان خود را به غیر از علی انصاریان در اختیار خواهد داشت. این مدافع به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست ولی فرهاد کاظمی به غیر از انصاریان می‌تواند از تمامی مهره‌هایش استفاده کند.

در طرف مقابل سپاهان‌نوین بازیکن مصدوم و محروم ندارد و در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با تمامی نفرات مقابل حریف تهرانی قرار خواهد گرفت. نکته قابل توجه، بازگشت فرهاد کاظمی به اصفهان است.

او که با سپاهان به قهرمانی لیگ‌برتر و جام‌حذفی رسید حالا برای صعود به لیگ‌برتر باید تیم دوم این باشگاه را شکست دهد و به طور حتم این موضوع جذابیت‌های این مسابقه را افزایش خواهد داد.

البته در طرف مقابل هم بردن استیل‌آذین برای سپاهانی‌ها بسیار مهم است و حتی آنها در این بازی خانگی حتی به کسب نتیجه تساوی هم راضی نیستند.

فرهاد کاظمی در آستانه این دیدار حساس می‌گوید: «تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد و تمرینات مناسبی را پشت‌سر گذاشتیم. برای حریف احترام خاصی قائلم ولی اعتقاد دارم که سپاهانی‌ها به اندازه کافی تجربه ندارند و این یک فاکتور مثبت برای تیم ماست تا از سد این تیم عبور کرده و به لیگ‌برتر برسیم.»

کاظمی ادامه می‌دهد: «نتیجه را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم ولی مطمئن باشید برای مساوی گرفتن به اصفهان نمی‌رویم. به بازیکنانم گوشزد کرده‌ام که در همان اصفهان کار را تمام کنند تا برای بازی برگشت دغدغه‌ای نداشته‌باشیم.»

چرخابی سرمربی سپاهان‌نوین هم شرایط تیمش را مناسب توصیف کرده و می‌گوید:‌ «بازیکن محروم و مصدوم نداریم و با تمام قدرت مقابل استیل‌آذین قرار می‌گیریم. آنها هم مثل ما شروع ناامید کننده‌ای در لیگ ‌دسته‌اول داشتند ولی به یکباره اوج گرفتند.»

وی ادامه می‌دهد: «هیچ وقت نتیجه بازی را پیش‌بینی نمی‌کنم ولی به طرفداران سپاهان قول می‌دهم که یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را به نمایش بگذاریم.»

چرخابی درخصوص این شایعه که می‌گویند مسئولان سپاهان راضی به صعود سپاهان‌نوین نیستند گفت: «این یک استنباط نادرست است چون سپاهان‌نوین از لحاظ مدیریتی با تیم سپاهان فرق دارد و تنها نقطه مشترک این دو تیم شرکت فولاد‌مبارکه است.»

کد خبر 53453

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز