پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۹:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان لیگ‌برتر تاریخ برگزاری بازی‌های جام حذفی فوتبال کشور را اعلام کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر  در نشستی که امروز پنج‌شنبه 2 خرداد  به ریاست عزیز محمدی رییس سازمان لیگ و با حضور مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون و نمایندگان تیم‌های حاضر در ادامه مسابقات جام حذفی برگزار و مقرر شد، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان با پگاه گیلان و فولاد خوزستان با استقلال تهران به ترتیب روزهای هفتم و نهم خرداد امسال برگزار ‌شوند.

عزیز محمدی در این باره گفت: در این نشست هر یک از این نمایندگان پیشنهادهایی را درباره زمان برگزاری بازی‌های این جام ارایه کردند که پس از بررسی تاریخ برگزاری این دو بازی تعیین شد.

وی افزود: در ادامه این مسابقات ابتدا بازی تیم‌های پگاه گیلان ـ سپاهان اصفهان به میزبانی پگاه در هفتم خرداد در رشت و سپس دیدار تیم‌های فولاد خوزستان ـ استقلال تهران در نهم خرداد به میزبانی فولاد در اهواز برگزار خواهند شد.

محمدی اظهار داشت: بنابر توافقی که با کمیته تیم‌های ملی صورت گرفت سه بازیکن ملی‌پوش تیم سپاهان پس از بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال مقابل زامبیا در پنجم خرداد آزاد می شوند و در اختیار باشگاه‌شان قرار می‌گیرند تا پس از بازی در جام حذفی دوباره در خدمت تیم ملی باشند.

عزیز محمدی همچنین خاطرنشان کرد: سپاهان در بازی آینده میهمان است و به طور طبیعی در صورت صعود به مرحله نیمه‌ پایانی در بازی مقابل برق شیراز میزبان خواهد بود.

وی در عین حال افزود: در صورت صعود تیم پگاه به نیمه پایانی و با توجه به اینکه تیم برق شیراز هم در بازی گذشته خود میزبان بوده است، قرعه‌کشی صورت گرفت و مقرر شد تیم گیلانی در مرحله نیمه پایانی میزبان برق شیراز باشد.

محمدی گفت: اگر تیم سپاهان به مرحله نیمه پایانی راه یابد، به علت اینکه برخی از بازیکنانش در خدمت تیم ملی هستند، زمان برگزاری دیدار احتمالی این تیم مقابل برق شیراز بعدا اعلام می شود.

کد خبر 52715

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز