دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۸۵ - ۱۱:۱۱
۰ نفر

گروه ادب و هنر: فیلم سینمایی «خون بازی» ساخته مشترک رخشان بنی‌اعتماد و محسن عبدالوهاب؛ در دومین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر حضور می‌یابد.

دومین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر آذر ماه امسال با هدف «معرفی و ارزش‌گذاری» فیلم‌های مرتبط با موضوع هویت شهری، حیات مدنی و اعتلای اخلاق شهروندی در دو بخش رقابتی و غیررقابتی و با حضور فیلمسازانی از کشورهای مختلف برگزار خواهد شد.

پیش از این شنیده می‌شد که خون‌بازی اولین بار در جشنواره فیلم فجر به روی پرده خواهد رفت، اما جهانگیر کوثری تهیه کننده این فیلم در گفت‌وگو با ستاد خبری جشنواره فیلم شهر گفت: خون بازی مدتی قبل در اولین حضور جشنواره‌ای خود در جشنواره غیررقابتی تورنتو کانادا حضور یافت و در حال حاضر نیز فرم حضور در جشنواره فیلم شهر را پر کرده‌ایم تا اولین حضور فیلم در ایران در این جشنواره باشد.

به گزارش ستاد خبری جشنواره از 50 فیلم بلند سینمایی و 600 فیلم کوتاه دعوت شده برای حضور در جشنواره تاکنون ده فیلم بلند و300 فیلم کوتاه به دفتر جشنواره ارسال شده که در میان آثار ارسالی فیلم‌هایی از کشورهای مختلف دنیا همچون: آمریکا، ژاپن، سوئد، فرانسه، روسیه، استرالیا، ایتالیا، اسپانیا، کانادا، آلمان، پرتغال، هنگ‌کنگ، چین، مکزیک، برزیل، ترکیه و... برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند.

دومین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر از سوی «سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران – موسسه توسعه تصویر شهر»‌و با حمایت «شهرداری تهران» از 25 تا 28 آذر ماه در سینما فلسطین تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 5203

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز