گروه ادب و هنر: دومین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، یازده فیلم بلند حاضر در بخش مسابقه خود را شناخت.

به گزارش ستاد خبری جشنواره فیلم شهر، اعضای هیأت انتخاب جشنواره در آخرین نشست خود از میان 39 فیلم بلند خارجی 49 فیلم بلند ایرانی متقاضی حضور در بخش مسابقه این جشنواره 10 فیلم را انتخاب و معرفی کردند.

خون‌بازی، ساخته رخشان بنی‌اعتماد و محسن عبدالوهاب، «تقاطع» ساخته ابوالحسن داوودی و «میم مثل مادر» ساخته رسول ملاقلی‌پور سه فیلم ایرانی حاضر در این رقابت هستند.

از هفت فیلم خارجی حاضر در بخش مسابقه جشنواره، دو فیلم «آفتاب نیمه شب» ساخته (نوری هیرو کویزومی) از کشور ژاپن و «هفت جزیره و یک ابرشهر» ساخته (دوتامادهوسری) از کشور هند از محصولات سال 2006 است.

شش فیلم «گاری دستی» ساخته رامین بحرانی از کشور فرانسه، «الزا و فرد» ساخته مارکوس کاروناواله از کشور اسپانیا، «طراحی‌های دستی فرانگ گری» ساخته سیدنی پولاک از کشور هلند، «شهر توخالی» ساخته ماریا خوآوگانگا از کشور فرانسه، «شمال حقیقی» ساخته استیو هودسون از انگلستان و «خدک» ساخته مشترک ناتالی وود ورث و پیتر براسنز از کشور آلمان فیلم‌های تولید شده در سال 2005 است که در بخش مسابقه این جشنواره حضور خواهند داشت.

گفتنی است، فرهاد توحیدی، محمدرضا سکوت، حسن برزیده،‌ مرتضی رزاق کریمی و حمید جم اعضای هیأت انتخاب دومین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر بودند که این فیلم‌ها را انتخاب کردند.

کد خبر 9843

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز