دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲
۰ نفر

در گزارش زیر بهترین روش گشاد کردن کفش را به شما آموزش می‌دهیم.

کفش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گشاد کردن کفش یکی از مسائل بسیار ساده است که بسیاری نیز بعد از خرید کفش با آن رو در رو هستند. شاید برای همه ما  پیش آمده باشد کفشی را در فروشگاه تست کرده‌ایم و برای ما نیز خوب و اندازه پای ما بوده است، اما با چند روز استفاده احساس می‌کنیم برای ما نیز این کفش تنگ است و آنجا است که می‌رویم سراغ گشاد کردن کفش که ما در این مطلب  این موضوع را به شما نحوه آن را آموزش خواهیم داد.

حتما شما روش‌هایی درباره این کار بلد هستید، از جمله بعضی‌ها می‌گویند جوراب خیس بپوشید و برای چند قدم راه بروید درست می‌شود. بعضی‌ها می‌گویند که داخل کفش آب جوش بریزید. اما برای این کار فقط به چند وسیله ساده نیاز دارید تا کفش شما جا باز کند؛ سشوار، توپ‌های دایره‌ای (از کاغذ مچاله‌شده نیز می‌توانید استفاده کنید)، جوراب کلفت ( بهتر است از جوراب بافتنی استفاده کنید).

خوب حال نوبت رسیده به مرحله‌هایی که برای گشاد کردن کفش‌های تنگ باید انجام دهید.

برای شروع کار در مرحله اول شما باید کاغذهای مچاله‌شده و یا توپ‌های گرد را در داخل جوراب بافتنی قرار دهید و جوراب را داخل کفش بگذارید به صورتی که کاملا به کفش شما فشار بیاورد. البته می‌توانید به استفاده از توپ و یا کاغذ از پای خود نیز استفاده کنید و جوراب را پوشیده و سپس کفش را بپوشید. پس از انجام این کار شما باید سشوار را با حرارت ملایم دقیقا بر روی مکان‌هایی از کفش که می‌خواهید گشادتر شود قرار دهید. سشوار را به قدری بر روی این مکان‌ها قرار دهید که شروع به نرمی کند.

پس از اینکه مکان مورد نظر شما کاملا نرم شد سشوار را خاموش کنید، ولی جوراب را از کفش در نیاورید و اجازه دهید تا زمانی که کفش کاملا سرد نشده و حالت نگرفته جوراب یا پای شما داخل کفش بماند. کار گشاد کردن کفش تمام است دقیقا به همین راحتی. توجه کنید که میزان حرارت و زمان سشوار کشی بستگی به نوع کفش شما خواهد داشت. خوب امیدواریم که این روش به کار شما آمده باشد و اگر کفش تنگ دارید قبل از کنار گذاشتن آن از این روش نیز استفاده کنید.

کد خبر 516514

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصورافشاری IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    0 0
    خوب بود برنامه جالبی است
  • کفاش IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    1 0
    کاملا اشتباه است چرم طبیعی برعکس چیزهای دیگر با گرما کوچک میشود