بر اساس آمارهای موجود از سازمان ورزش شهرداری تهران در پایتخت ۲۳ پروژه ناتمام ورزشی وجود دارد که به گفته مدیرعامل این سازمان برای تکمیل آنها نیاز به جذب اعتبارات است و همچنین برای نیمی از آن مجموعه‌ها اعلام مشارکت با توان بخش خصوصی اعلام شده است. اکنون ۵ پروژه ورزشی در مناطق یک، ۲ و ۳ واقع شده که ۳ پروژه آن در شهرداری منطقه یک تهران هست.

ورزشی

«علیرضا فدوی اردکانی» مدیر اداره ورزش منطقه یک درباره پروژه‌های موجود در منطقه می‌گوید: «با توجه به رویکرد و سیاست‌های سازمان ورزش شهرداری تهران مجموعه‌های ورزشی در محله‌های زعفرانیه، فرمانیه و نفت برای این منطقه در نظر گرفته شده است. ۳ ورزشگاه مجموعه ورزشی شهرک نفت در ناحیه ۶ با ۶۰‌درصد پیشرفت فیزیکی، ورزشگاه محله فرمانیه در ناحیه یک با ۹۰‌درصد پیشرفت فیزیکی و سومین مجموعه یک سوله ورزشی در زعفرانیه است.»

«علی ابوالقاسم پور» مدیر اداره ورزش منطقه ۲ هم درباره وضعیت ورزشگاه نیمه‌تمام مرزداران می‌گوید: «این پروژه ورزشی در محله مرزداران به دلیل معارض بودن این ملک نیمه‌تمام است. همچنین کنار بوستان پرواز ساخت مجموعه تاپ بزرگ(آدرنالین) را داریم که بهسازی و زیرسازی فونداسیون انجام شده است. »
«احمد یزدانیان» مدیر اداره ورزش منطقه ۳ نیز درباره مسکوت ماندن ساخت ورزشگاه محله امانیه توضیح می‌دهد: «این مجموعه ۳ سال پیش با ۳۰‌درصد پیشرفت فیزیکی در اختیار سازمان ورزش شهرداری تهران قرار گرفت. اینجا قبلاً سالن بدنسازی بود که برای ساخت مجموعه ورزشی جدید سالن‌های چندمنظوره و سالن آبی طراحی شد و هنوز نیمه‌تمام در محله امانیه است. »

کد خبر 515318

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha