سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا با اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی به ارائه جدیدترین جزئیات درخصوص این وام پرداخت.

دستمزد - اسكناس - پول - حقوق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، حسین میرزایی سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا اظهار داشت: ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ خانوار یارانه بگیر از مجموع ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار، وام یک میلیون تومانی دریافت کردند.

میرزایی ادامه داد: حدود ۴ میلیون خانوار یارانه‌بگیر هنوز وام یک میلیون تومانی دریافت نکرده‌اند که از این تعداد، برخی تمایلی به دریافت وام نداشته و تعدادی سیم‌کارت به نامشان نیست؛ ضمن اینکه برای افرادی که فاقد سیم‌کارت هستند فروش آنلاین سیم‌کارت را قرار دادیم.

وی افزود: ۱۰ خرداد ماه به عنوان آخرین مهلت برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده و این مهلت تمدید نمی‌شود؛ همچنین ۲۲ خرداد آخرین مهلت واریز وام یک میلیونی برای افرادی است که تا این لحظه وام را دریافت نکردند و ثبت‌نام را به درستی انجام دادند.

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا، گفت: ما هیچ پیامک تاییدی برای متقاضیان ارسال نکرده‌ایم و اگر به سرشماره ۶۳۶۹ یک نقطه هم ارسال شود، یک پیامک برای آنها ارسال می‌شود که این پیامک به معنای تائیدیه پیام است و به معنای صحت پیام نیست.

کد خبر 514287

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    0 0
    چگونه وام یک میلیون تمانی را ثبت نام کنم