شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۰۷:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار تهران در دیدار با شرکت کنندگان در سی و دومین مسابقه ریاضی دانشجویی کشور گفت: امروز استقلال ، آزادی و رشد و شکوفایی کشور ما در گرو تولید علم، ثروت، معرفت و منزلت است.

دکتر محمدباقر قالیباف در این دیدار افزود: اگر غیر از این باشد هر سخنی در هر محیطی، چه در محیط داخل و چه در محیط‌های بین‌المللی، فقط در حد حرف باقی می‌ماند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، شهردار تهران در ادامه گفت: انقلاب ما در دورانی که من از آن به عنوان دوران استقرار نظام یاد می‌کنم، ضرورت داشت که در مقابل خیلی از مشکلات و تهدید‌ها، به ویژه در دوران دفاع مقدس، ایفای نقش کند و وقتی که به آن دوران نگاه می‌کنیم جوانانی را می‌بینیم که مثل شما در عرصه علم و دانش جوانان نمونه‌ای بودند و در صحنه‌های دفاع مقدس هم حضور داشتند.

به گفته قالیباف ضرورت انقلاب این بود که آن‌ها در میدان جنگ حضور پیدا کنند که در نتیجه بسیاری از آنان به شهادت رسیده و بسیاری هم باعث تحول در عرصه‌های مختلف شدند.

شهردار تهران در ادامه با بیان اینکه امروز دوران شکوفایی انقلاب است و رویکردها کاملا متفاوت است، گفت: مطمئن باشید که ارزش شما در پیشگاه خداوند و مردم در تولید علم کمتر از بچه‌هایی که در دوران جنگ ایستادند و جان خود را برای اسلام، انقلاب و کشور دادند، نیست.

قالیباف در ادامه با اشاره به اینکه ما در عرصه مدیریتی ذهن خلاق ریاضی را کم داریم، خاطر نشان کرد: کمتر دیدم دوستانی که در حوزه علوم ریاضی هستند در عرصه مدیریتی کشور ایفای نقش کنند و این افراد عمدتا در بخش‌های آموزشی و تحقیقاتی حضور دارند که امیدوارم در آینده از ذهن خلاق شما در عرصه‌های مدیریتی هم برخوردار شویم.

کد خبر 51367

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز