چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۷ - ۰۷:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار تهران خطاب به رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: اگر مدیران شهرداری خدماتی ارایه می‌دهند و حرکت مثبتی در شهر شکل می‌گیرد همه و همه مرهون همت نیروهای درون شهرداری است.

دکتر محمد باقر قالیباف در جشن پنجاه و دومین سالگرد تاسیس شرکت واحد اتوبوس‌رانی با بیان این مطلب خطاب به رانندگان اتوبوس‌رانی و کارکنان این شرکت گفت: بیشتر مردم احساس می‌کنند که کارها را مدیران ارشد انجام می‌دهند اما همه مردم تهران باید بدانند که اگر امروز در شهر کاری صورت می‌گیرد وخدمتی ارائه می‌شود، من و امثال بنده سخن‌گوی این مطالب هستیم و اگر به مردم قولی می‌دهیم و جرأت می‌کنیم حرفی بزنیم بر پایه همت والای شما و اعتمادی است که به شما عزیزان داریم.

شهردار تهران با بیان آنکه هرگز روزی را که در شهرداری توفیق خدمت پیدا کردم را فراموش نمی‌کنم، گفت: شاید از اولین معضلاتی که من در روزهای نخستین خدمت خود در شهرداری با آن روبرو شدم مشکلات شرکت واحد بود.

دکتر قالیباف افزود: نیروهای شرکت واحد در آن زمان خسته بودند و مشکلات و معضلات زیادی داشتند به همین دلیل در همین سالن با قریب 7 - 8 هزار از رانندگان شرکت واحد جمع شدیم با هم سخن گفتیم و قول و وعده‌ای به هم دادیم که شرکت واحد به مردم خدمت کند بدون آن که تحت تاثیر کسی قرار گیرد و به راستی امروز شما به این قول مردانه عمل کردید.

وی در ادامه اظهار کرد: امیدوارم من هم بتوانم محبت‌های شما را جبران و روز به روز نیازهای مادی و معنوی شما را تامین کنم و به عنوان یک خدمتگزار در جمع شما باشم.

شهردار تهران گفت: بارها و بارها گفته‌ام باید شهرداری را خانواده بزرگی بدانیم و به آن توجه کنیم و بنده به عنوان مدیر شهر به درستی در خدمت نهاد شهرداری باشم و به کارکنان درابعاد مادی و معنوی کمک کنم و در زمینه‌های مختلف بسترسازی نمایم تا کارکنان با اطمینان خاطر زندگی کنند. یقین دارم که با اراده و تلاش شما کارهای بزرگ و عظیمی در شهر تهران انجام خواهیم داد.

در جشن پنجاه و دومین سالگرد فعالیت شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه که شب 20 فروردین با حضور جمعی از خانواده‌های شرکت واحد در ورزشگاه آزادی برگزار شد ، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه نیز گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی در حال حاضر با 7 هزار و 500 دستگاه اتوبوس دولتی و بخش خصوصی در حال خدمات رسانی به شهروندان تهرانی است که بیش از یک هزار دستگاه از این اتوبوس ها فرسوده هستند و همچنین از 2 هزار و 100 مینی بوس فعال در شهر تهارن 90 درصد فرسوده و از رده خارج‌اند.

مهندس بیژنی تصریح کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی با بیش از 14 هزار نفر پرسنل با وجود مشکلات زیادی مانند عدم گارانتی و وارانتی مناسب برای اتوبوس ها مشغول به خدمات رسانی به شهروندان است و روزانه بیش از 4 میلیون مسافر در تهران به وسیله اتوبوس جابه جا می‌شوند.

وی با بیان آنکه شهردار تهران همراه بر حل مشکلات پرسنل شرکت واحد اتوبوسرانی تاکید داشته‌اند گفت: دکتر قالیباف همراه گوی سبقت را در حل معضلات شرکت واحد از سایرین ربوده‌اند و بر حل معضلات پرسنل و راننده‌های این شرکت مانند معضل مسکن، امور رفاهی و درمانی، ارتقای ایمنی و بهبود وضعیت معیشتی آنها تاکید کرده اند.

در این مراسم به تعدادی از کارکنان برگزیده شرکت واحد اتوبوسرانی جوایزی اهدا شد.

کد خبر 48217

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز