شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۰۶:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم بسکتبال صباباتری دومین بازی خود را در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا به نماینده امارات واگذار کرد.

به گزارش ایرنا تیم بسکتبال صبا باتری جمعه شب در چارچوب نوزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی باشگاههای اسیا که در سالن القادسیه کویت برگزار شد با واگذاری نتیجه به حریف دربرابر الوصل امارات، تن به شکست داد.

در این دیدار تیم الوصل امارات توانست تیم صبا باتری نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات را با نتیجه ‪ ۱۱۶‬بر ‪ ۱۱۰‬شکست دهد. صبا در بازی اول از سد نماینده کویت عبور کرده بود.

در بازی با الوصل تیم صبا باتری تا اواخر بازی از حریف عقب بود و در دقایق آخر تو انست چندین امتیاز از دست داده را جبران کند ولی در نهایت پس از تساوی در پایان دو دور وقت اضافه پنج دقیقه‌ای‌، بالاخره نتیجه بازی را به حریف واگذار کرد
در پایان مسابقه تیم صبا باتری با الوصل امارات محمد صمد نیکخواه بهرامی به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد و از وی قدردانی بعمل امد.

تیم اعزامی بسکتبال صبا باتری به کویت را مهدی کامرانی ، حامد حدادی ، محمد صمد نیکخواه بهرامی، حامد آفاق، کامران جمشید وند، محمد سیستانی ، امیر مسعود ایرانی، اصغر کاردوست، کرم احمدیان، سعید تابش نیا و گابریل مونیکی و دوژان شهباز تیت همراهی می‌کنند.

پس از انکه تونی مدیسین بازیکن خارجی در دقایق آخر اعزام تیم صبا باتری به کویت از پیوستن به ترکیب این تیم خودداری کرد مسئولان به جای وی از دوژان شهباز تیت بازیکن پورتوریکویی استفاده کرد.

براساس قوانین موجود هر تیم تنها می‌تواند از دو بازیکن خارجی در ترکیب خود استفاده کند که صبا باتری نیز در این دوره از بازیها در حال حاضر گابریل مونیکی و تات را در ترکیب خود به همراه دارد.

مسابقات جام باشگاههای آسیا از روز پنجشنبه ‪۱۹‬اردیبهشت ماه در کویت آغاز شده است. بازی بعدی صبا نیز روز یکشنبه با تیم او ان جی سی هندوستان خواهد بود.

تیم صباباتری نماینده کشورمان در این دوره از رقابتهای قهرمانی باشگاههای اسیا با تیم‌های المحرک بحرین، الوصل امارات و تیم او ان جی سی هندوستان و القادسیه کویت همگروه است.

کد خبر 51363

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز