چهارمین جشنواره‌ی «مادران قصه‌گو» امسال با بخش تازه‌ی کرونا در حال برگزاری است. مادران قصه‌گوی ایرانی تا ششم خرداد فرصت دارند قصه‌های خود را به شکل ویدیوهای کوتاه برای جشنواره ارسال کنند.

مادران قصه‌گو از كرونا مى‌گویند

به گزارش هفته‌نامه‌ی دوچرخه، این جشنواره برای نخستین‌بار در سطح ملی و با توجه به شیوع بیماری کرونا با استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی برگزار می‌شود. پوستر این جشنواره چندی پیش با حضور «مصطفی رحماندوست» رونمایی شد. «سید احمد موسوی»، دبیر چهارمین جشنواره‌ی مادران قصه‌گو می‌گوید: « افزوده‌شدن بخش ویژه‌ی قصه‌های کرونایی در این دوره از جشنواره یکی از ویژگی‌های این دوره است. علاوه بر این بخش  قصه‌های قرآنی، قصه‌های بومی‌محلی، قصه‌های آزاد با موضوع‌های دل‌خواه از بخش‌های دیگر  این جشنواره هستند.»

موسوی درباره‌ی بخش ویژه‌ی قصه‌های کرونایی می‌گوید: «شاخص اصلی این بخش در قصه‌پردازی، خلاقیت مادران قصه‌گو در بیان قصه‌هایی نو و خلاقانه برای کودکان با محتوای اصلی مبارزه با ویروس کرونا، هم‌دلی و اتحاد برای شکست این ویروس و آگاه‌سازی کودکان از خطرات و نحوه‌ی مقابله با آن است. هم‌چنین تجلیل و تکریم مدافعان سلامت و تبیین زحمات این عزیزان در قالب قصه، یکی از موضوع‌های اصلی این بخش  است.»

مدت زمان فیلم نباید بیش‌تراز ۱۰دقیقه باشد. برای اطلاعات بیش‌تر به این سایت مراجعه کنید.

www.madaran-q.farhangsara.ir یا با شماره‌ی۷-۶۶۲۰۷۰۶۵  تماس بگیرید.

کد خبر 513584

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha