محمدعلی توحید: اختلال در شبکه ارتباطات سیار بدون اطلاع قبلی مشترکان ادامه دارد و حدود 2‌میلیون مشترک تلفن همراه دچار مشکل بوده و هستند.

گفته می‌شود این مشکلات ناشی از اجرای طرح‌های توسعه در شبکه  است.
طرح‌های توسعه شبکه‌های ارتباطی که البته با ابهام‌هایی به لحاظ تطابق با سیاست‌های کلان اقتصادی همراه است، امری عادی تلقی می‌شود اما حداقل انتظار در مورد خدماتی که مشتریان زیادی دارد و از حساسیت بالایی برخوردار است، اطلاع‌رسانی برای آگاهی و آمادگی مشتریان است.

متاسفانه اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف برای آمادگی و حتی همراهی مشتریان هنوز به یک پدیده‌ و سیاست رایج در ایران به ویژه وزارت ارتباطات تبدیل نشده است.

بنگاه‌ها و سازمان‌های خدماتی اعم از دولتی و خصوصی باید بپذیرند که اطلاع‌رسانی به‌موقع و دقیق از حقوق مصرف‌کنندگان است. در این زمینه هنوز هیچ اطلاعیه رسمی یا پیام کوتاهی به هیچ یک از مشترکان داده نشده و هنوز مشخص نیست که مشکلات شبکه تا چه زمانی ادامه دارد؟

از سوی دیگر برخی کارشناسان عقیده دارند توسعه مکرر در این شبکه و اجرای طرح‌های مختلف و واگذاری‌های متعدد خارج از برنامه‌های کلان کشور امکان رفع اختلال را با مشکلاتی مواجه کرده‌است.

کد خبر 51321

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان