ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که سابقا به عنوان مدل لباس فعالیت می‌کرده است،‌ صاحب گران‌ترین لباس‌های دنیای مد است. لباس‌های او غالبا از برندهای بسیار گران‌قیمت و لاکچری مثل رالف لورن، دلچه اند گابانا و مایکل کورس است. 

ملانیا ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین، شغل سابق او به عنوان مدل و همچنین بانوی اول آمریکا بودن موجب شده است که رسانه‌های آمریکایی توجه ویژه‌ای به سبک لباس پوشیدنش کنند.

از اکسسوری‌هایی که او استفاده می‌کند تا لباس‌ها و کیف و کفش‌هایش، همگی مورد توجه طراحان مد و منتقدان قرار می‌گیرد، به طوری که همیشه خبرها و تیترهای زیادی را به خود اختصاص می‌دهد.

هزینه‌ای که ملانیا ترامپ برای لباس‌هایش می‌کند، انتقادهای منفی زیادی را به همراه دارد که یکی از آنها کتی است از برند جسوس دل پوزو که ۴۱۰۰ دلار می‌ارزد.

ملانیا ترامپ برای باغبانی کتی به قیمت ۱۳۸۹ دلار از برند بالمین به تن کرد.

بانوی اول آمریکا برای لباس صورتی جیغی که ۳۰۰۰ دلار می‌ارزید، نقدهای منفی زیادی دریافت کرد. این در حالتی بود که او در سخنرانی خود در همان روز ادعا کرد: «هیچ کودکی نباید گرسنه به خواب رود.»

در ادامه چند نمونه از لباس‌های رسمی و همچنین استایل روزمره ملانیا ترامپ را می‌بینیم.
 

کد خبر 512630

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    7 0
    بایک بام و دو هوا با ترامپ بازی شود. ازروی احساس وعاطفه تبلیغاتی وروش سیاسی کاری باید با ترامپ بازی کرد . زمینه مناسبی برای توازنه قدرت بین این وامریکا به وجو آمده . کار بلدیها ورود کنند .