ویترین فروشگاه‌های لباس در طراحی فضاهای تجاری بسیار بااهمیت است. در طراحی چنین فضاهایی، قسمت‌هایی مثل ویترین اصلی و در ورودی و قسمت ورودی مغازه مهم‌تر از سایر قسمت‌هاست، چراکه جلوی دید مشتری و افراد در حال عبور است، به همین دلیل معمولا در طراحی آنها دقت و خلاقیت بیشتری صرف می‌شود.

ویترین لباس

به گزارش همشهری آنلاین، ویترین مغازه باید معرف محصولات موجود در فروشگاه باشد و در واقع هدف و ایده اصلی طراحی را شامل شود. تزئینات به‌کاررفته در فضای ویترین می‌توانند به شکل مستقیم محصولی را معرفی کنند یا با استفاده از یک مفهوم استعاری و به طور غیرمستقیم به محصول مورد نظر اشاره کنند.

ویترین مغازه لباس با طراحی نامناسب باعث می‌شود اجناس خوب در فروشگاه دیده نشوند و افراد را از محیط دور کند. طراحی متناسب با کاربری و نوع لباس و یا برند فروشگاه از نکات اولیه در طراحی محسوب می‌شود که اگر با تعادل بصری و ایده‌های نو و ترکیب رنگ‌های متناسب همراه شود می‌تواند بسیار تاثیرگذار و جذاب باشد.

یکی از موارد مهمی که مغازه‌های لباس و پوشاک برندهای معروف در طراحی ویترین رعایت می‌کنند، سادگی و نمایش محصولات به صورت تکی است و از شلوغی و سخت کردن انتخاب برای مراجعه‌کننده دوری می‌کنند. 

بیشتر بخوانید:

درخشش یک ایرانی در مسابقات مد پایدار امارات | تصاویر لباس‌های طراحی شده روپاک جمشیدی

۵ استایل لباس‌ پوشیدن که شما را خوشحال می‌کند

تصاویر | ابتکاری جالب در ساخت ماسک‌های چرمی از پوست بادمجان

در ادامه چند نمونه از ویترین (window display) برندهای معروف پوشاک را ببینید.

کد خبر 527260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 1
    عاااالییی

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار