مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: تا پایان 6 ماهه اول سال در مورد تمام مسافربرهای شخصی تعیین تکلیف می‌شود

و دیگر نباید هیچ مسافربر شخصی‌ای در تهران فعالیت کند. حسین تیموری کرمانی در گفتگو با خبرنگار سما با بیان این مطلب اظهار کرد: با طراحی و تعیین 400 خط برای فعالیت مسافربرهای شخصی ساماندهی شده، تمام شبکه به طور کامل و با حداکثر ظرفیت تحت پوشش قرار گرفته و در این میان ماموران راهنمایی و رانندگی باید مانع از فعالیت مسافربرهای شخصی فاقد مجوزی شوند که غیر قانونی فعالیت می کنند.

وی با بیان آنکه مسافربرهای شخصی به مرور به تاکسی های سبز فسفری تبدیل می شوند گفت: این خودروها به صورت خطی و تلفنی در سطح شهر خدمات رسانی می کنند و به مرور تاکسی های گردشی از تهران حذف خواهند شد.

تیموری کرمانی تصریح کرد: تاکنون بیش از 600 دستگاه از مسافربرهای شخصی که مدل آنها بالاتر از 82 بوده به تاکسی سبز فسفری تبدیل شده اند و سایر این خودروها نیز به مرور روند تغییر را طی می کنند.

مدیر عامل سازمان تاکسراین تهران همچنین در مورد مسافر برهای شخصی مدل 82 تا قبل از مدل 71 گفت: این خودروها در انتظار شرایط خاصی هستند و به شرکت ها دستورالعملی برای تغییر این خودروها به تاکسی فسفری داده شده است.

وی تاکید کرد: مسافر برهای شخصی ای که مدل خودروی آن ها زیر مدل 72 است نیز می توانند با مراجعه به ستادی که در مناطق مختلف تعیین شده اند مراحل طرح تبدیل به احسن خودوری خود را طی کنند.

کد خبر 51214

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز