مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۲:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی‌ شهر تهران اعلام کرد: تاکسی‌های پلاک موقت از مدل 1382 به بالا تا پایان فروردین ماه سال 1387 تبدیل به پلاک دائم می‌شوند.

به گزارش ایسنا، بر این اساس، تاکسی‌های پلاک موقت جهت تعویض پلاک از موقت به دائم و تبدیل به رنگ زرد خورشیدی با نوار فیروزه‌ای با مراجعه به واحد تبدیل به احسن واقع در میدان خراسان خیابان خاوران، خیابان شهید محمدرضا اعظم نظامی، ساختمان شماره دو مراجعه کنند.

و مالکان تاکسی‌های با عمر بالای 15 سال، جهت تبدیل به احسن تاکسی خود تا پایان فروردین ماه سال 1387 فرصت خواهند داشت.

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی‌ شهر تهران اعلام کرده است: در صورت اقدام نکردن مالکان از تمدید کردن کارنامه این گونه افراد ممانعت به عمل خواهد آمد.

همچنین سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با توجه به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در منطقه بازار، اقدام به برقراری خط رایگان توسط تاکسی‌های ون کرده است، به طوری که مسیر رفت این خط از تقاطع خیابان ناصر خسرو و خیابان 15 خرداد شرقی به سمت غرب تا چهارراه گلوبندک، خیابان خیام و میدان امام خمینی(ره) و مسیر برگشت از میدان امام خمینی(ره)، ابتدای خیابان باب همایون، خیابان صوراسرافیل و تقاطع خیابان ناصر خسرو و 15 خرداد خواهد بود.

کد خبر 47865

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز