دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
۰ نفر

 ساخت تفرجگاه در حاشیه روددره «قوری چای»، پس از تصویب نهایی، در محدوده منطقه 21 آغاز می‌شود. 

دره

شهردار منطقه21 با اعلام این خبر گفت: «2 روددره «کن» و قوری چای از محدوده منطقه 21 عبور می‌کنند که روددره کن کم‌آب است و روددره قوری چای یک رودخانه فصلی به شمار می‌رود.

در سال‌های گذشته، پیشنهاد ساخت تفرجگاه در روددره کن مطرح شد که پس از بررسی محل آن به روددره قوری چای در محدوده پل بزرگراه «فتح» تغییر کرد. اکنون کارهای اولیه برای ساخت تفرجگاه در حاشیه روددره کن انجام شده است و طرح‌هایی را ارائه کرده‌ایم که در دست بررسی است. پس از نهایی شدن این طرح‌ها ساخت این تفرجگاه برای استفاده شهروندان منطقه آغاز می‌شود.»
«حسن رحمانی» با تأکید بر اینکه منطقه 21 برخلاف مناطق 5 و 22 با مشکل کمبود مراکز تفریحی و گردشگری روبه‌رو است و غیر از بوستان قوری چای یا بوستان حضرت «خدیجه»(س) در حاشیه بزرگراه شهید «فهمیده»، هیچ مرکز تفریحی بزرگ و فرامنطقه‌ای ندارد، افزود: «با نهایی و ساخته شدن این تفرجگاه، بخش مهمی از کمبود سرانه تفریحی منطقه برطرف می‌شود. شهرداری منطقه توجه ویژه‌ای به این روددره دارد و در طول سال، به‌طور متناوب، این قسمت را لایروبی می‌کند که تازه‌ترین آن در فروردین‌ماه امسال انجام شد تا با توجه به شدت بارش‌ها و پر شدن رودخانه، مشکل بالا آمدن و طغیان آب رخ ندهد.»
 

کد خبر 509941

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha