دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۰۹
۰ نفر

گروه ورزشی: بازی‌های هفته سی‌ویکم لیگ برتر با پیروزی صبا باتری، پگاه گیلان، پیکان، راه‌آهن و شکست نفت آبادان، شیرین‌فراز، ملوان و استقلال اهواز به پایان رسید.

 همچنین دیدار تیم‌های استقلال با فجر سپاسی، مس کرمان با ابومسلم و ذوب آهن با پاس همدان هم با تساوی پایان یافت.

به این ترتیب سقوط شیرین فراز کرمانشاه به لیگ دسته اول مسجل شد. همچنین امید‌های پگاه برای بقا در لیگ برتر زنده ماند و صبا باتری هم شانس خود را برای قهرمانی در لیگ برتر افزایش داد تا 3 هفته پایانی این رقابت‌ها با جذابیت زیاد دنبال شود.

در ادامه رقابت‌های هفته سی‌و‌یکم لیگ برتر، صباباتری در ورزشگاه خانگی موفق شد با نتیجه 3 بر یک صنعت نفت آبادان را شکست دهد و با 51 امتیاز به صدر جدول نزدیک‌تر شود.

آودیچ، رضایی و فضلی 3 گل صبا باتری را به ثمر رساندند و تک گل صنعت نفت را هم یوسفی از روی نقطه پنالتی وارد دروازه‌ صبا کرد. اما در ورزشگاه آزادی کرمانشاه، پگاه گیلان موفق شد با 2 گل متوسلی‌زاده شیرین فراز را شکست دهد تا پس از شکست صنعت نفت مقابل صبا باتری، نفت به رده هفدهم سقوط کند و پگاه در رتبه شانزدهم قرار گیرد.

با این شکست، سقوط شیرین‌فراز به رقابت‌های لیگ دسته اول قطعی شد. مس هم در کرمان با نتیجه یک بر یک برابر ابومسلم متوقف شد. محمد رضایی برای مس و مهدی هاشمی‌نسب برای ابومسلم گلزنی کردند.

در دیگر دیدار هفته سی‌ویکم، پیکان تهران در انزلی با تک گل علی سلمانی در دقیقه‌ 88 ملوان را شکست داد. با این شکست ملوان خطر سقوط را بیشتر از قبل احساس می‌کند.

کد خبر 50969

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز