رئیس اداره خدمات شهری منطقه 21، درباره مشکل آبگرفتگی برخی از نقاط که برطرف شده است، به همشهری محله می‌گوید: «کارگروهی از معاونت‌های خدمات شهری، عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک به دستور شهردار منطقه تشکیل شده.

مشکل

تا نقاطی که مشکل حاد آبگیری دارد از طریق ساخت چاه‌های جذبی، ایجاد نهر و هدایت آب‌های سطحی از طریق لوله‌کشی برطرف شود. اینکه روش‌های انجام شده برای حل مشکل چقدر جوابگو است، بستگی به شدت و میزان بارندگی‌ها دارد. تا امروز که مشکلی در این نقاط نداشتیم، اما باید منتظر بارش‌های سنگین‌تر هم باشیم تا ببینیم راهکارهای ما در آن شرایط جوی هم پاسخگو است و مانع از آبگرفتگی می‌شود یا باید کارهای دیگری انجام دهیم. اینها مهم‌ترین نقاط آبگرفتگی در منطقه بودند که برای برطرف کردن همه آنها کارهای لازم انجام شده است.» 
«رضا باقری» درباره آبگرفتگی دیگر نقاط منطقه هم می‌گوید: «در نقاط دیگر، آبگرفتگی آنقدر حاد نیست که مشکلی ایجاد کند. ممکن است در حاشیه برخی از خیابان‌ها و بزرگراه‌ها به سبب شیب طولی یا عرضی معبر، مقداری آب جمع شود که برای حل این قبیل آبگرفتگی‌ها لازم است شیب معبر با آسفالت‌ریزی اصلاح شود. ما در نقاطی دست به کار شدیم که میزان آب گرفتگی زیاد بود و در عبور و مرور اختلال ایجاد می‌کرد و نیاز بود تا از طریق ساخت چاه، ایجاد نهر یا لوله‌کشی برای هدایت آب‌های سطحی، مشکل برطرف شود.»
رئیس اداره خدمات شهری منطقه می‌گوید: «در داخل محله‌ها و مناطق شهری مشکل خاصی در زمینه آبگرفتگی نداریم. ممکن است گودی و چاله و چوله‌هایی به سبب زیرسازی نا مناسب آسفالت یا انجام عملیات عمرانی آب و برق و گاز در یک گذر ایجاد شود که شهرداری‌های نواحی، روزانه نسبت به شناسایی و برطرف کردن آنها اقدام می‌کنند، اینها نقاط آبگیر حاد و مشکل‌دار محسوب نمی‌شوند. روزانه یک کامیون آسفالت در اختیار نواحی قرار می‌گیرد تا مشکل آسفالت معابر از جمله همین چاله‌های کوچکی که ممکن است آب در آنها جمع شود را برطرف کنند.»

کد خبر 507530

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha