«شیدا کوهستانی» از اهالی محله قلهک است و از وقتی خدا به او فرزند داد زمان آزاد بیشتری داشت تا برای گذراندن اوقات فراغتش شروع به تمرین دوباره نقاشی کند.

کوهستانی

همشهری آنلاین- زهرا کریمی: از علاقه‌اش به هنر نقاشی می‌گوید: «یکی از علاقه‌مندی‌هایم از کودکی نقاشی بود و کنار درس به طراحی با تکنیک‌های سیاه قلم، رنگ روغن، آبرنگ و گواش می‌پرداختم اما فقط برای اینکه به علاقه‌مندی‌هایم بپردازم مشغول بودم. زمانی که ازدواج کردم و بچه‌دار شدم زمان زیادی را درخانه بودم و این در خانه ماندن بهانه خوبی شد تا بار دیگر قلم موها را بردارم و شروع به نقاشی کنم. تمرین زیاد مسیر روشنی از هنر را نشانم داد و اکنون در سبک رزین اپوکسی فعالیت می‌کنم. »

او از نخستین تجربه برگزاری نمایشگاه می‌گوید: «همیشه تابلوهایم برای دوست، فامیل و همسایه‌ها جذاب بود و به من سفارش کار می‌دادند. همین علاقه مخاطبان و کسب تجربه باعث شد با دوستم، هستی حسینی نمایشگاهی در گالری فرهنگسرای آفتاب برپا کنیم. اما نوبت ما به اسفند سال ۱۳۹۸ افتاد و به دلیل شیوع ویروس کرونا نمایشگاه حضوری لغو شد و نمایشگاه به‌صورت مجازی برگزار شد. خوشبختانه بازدید از نمایشگاه رضایتبخش بود و علاقه‌مندان برای بازدید حضوری از آثارم سراغم را از مسئولان فرهنگسرا گرفته‌اند. خوشحالم که ویروس کرونا مانع بازدید آثارم نشد و چه بسا درخواست تدریس خصوصی هم داشته‌ام و این نشان می‌دهد اهالی محله‌ام ذوق هنری دارند و هنرمندان از خانه‌هایشان همراهی و حمــــــایت  می‌کنند. »
 

کد خبر 506282

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha