سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۶
۰ نفر

گروه ورزشی: برق شیراز در دیدارهای باقیمانده‌اش تا پایان فصل با تمام تیم‌های بالای جدول بازی دارد

محمود یاوری سرمربی برق شیراز در مورد دیدار با صباباتری گفت: «از شرایط صباباتری و حساسیت امتیاز این دیدار برای این تیم‌ مدعی به خوبی آگاهی داریم اما صرف‌نظر از شرایط صبا، انگیزه تیم ما نیز برخلاف تصور برخی‌ اصلاً کم نیست.

انگیزه بازیکنان ما تعهد به تیم‌شان و مهمتر از آن کارنامه‌ای است که در پایان فصل از خود برجای می‌گذارند. مطمئناً بازیکنان ما به خوبی می‌دانند که اگر در بازی‌های پایانی فصل به پیروزی برسند و مقام درخور توجهی را کسب کنند، سال آینده با شرایط بهتر با تیم فعلی‌شان یا یک تیم دیگر قرارداد خواهند بست و بیشتر از تیم، خودشان از پیروزی‌های آینده نفع خواهند برد.»

یاوری در ادامه شایعه اخیر در مورد بی‌انگیزگی تیمش در دیدار آینده با سپاهان را به شدت رد می‌کند: «واقعاً برای افرادی که چنین شایعه‌ای را برای من و تیم‌برق می‌سازند، متأسفم.

من یک شاهینی و سپاهانی قدیمی هستم و در مکتب و اصالت این دو تیم آموخته‌ام که در هر دیداری تمام تلاشم را انجام دهم. این امتحان را قبلاً هم در تیم‌های مختلف داده‌ام.

اگر قرار به بی‌انگیزگی و سایر موارد بود، من 37 سال در این فوتبال نبودم و دوام نمی‌آوردم. محمود یاوری در مکتب افرادی چون   دکتر اکرامی و دکتر برومند تعلیم دیده و مطمئن باشید به مواردی که شاید بعضی از افراد در ذهن خود دارند، تن نمی‌دهد.»

یاوری در پایان یک نکته دیگر را هم متذکر می‌شود: «باور کنید در دیدار رفت پس از شکست برابر سپاهان من ناراحت‌ترین نفر در تیم برق شیراز بودم و مطمئن باشید تیم من در دیدار برگشت توانایی بردن سپاهان را دارد و من هیچ کم‌کاری مقابل سپاهان را نخواهم پذیرفت.

مطمئن باشید اگر بازیکنان من توانایی زدن دو گل به سپاهان را داشته باشند، من دوست دارم 3 گل در دیدار برگشت به این تیم بزنیم تا حداقل برای بعضی‌ها خیلی‌ از موارد ثابت شده و شک‌شان کاملاً برطرف شود.»

کد خبر 50367

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز