یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۸
۰ نفر

گروه اقتصادی: افزایش قیمت نان در تعدادی از نانوایی‌ها در تهران با وجود هشدارهای شفاهی مسئولان وزارت بازرگانی، در حال گسترش به سایر نانوایی‌هاست.

به گزارش خبرنگار همشهری، قیمت نان در برخی مناطق تهران از ابتدای سال‌جاری افزایش قابل توجهی یافته اما در همین حال تعدادی از نانوایی‌ها هیچ‌گونه افزایش قیمتی در نان خود نداشته‌اند که این مسئله بیانگر خودسرانه بودن افزایش قیمت نان از سوی برخی نانوایی‌هاست.

از چند هفته پیش، اخباری مبنی بر افزایش ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی قیمت نان در برخی مناطق تهران منتشر شد که وزارت بازرگانی در واکنش به این اخبار، افزایش قیمت نان را تکذیب کرده و از مردم خواسته بود نانوایان گرانفروش را برای برخورد قانونی با آنها معرفی کنند.

با وجود هشدارهای شفاهی مسئولان وزارت بازرگانی، تاکنون با نانوایان متخلفی که قیمت نان را افزایش داده‌اند، برخوردی صورت نگرفته و برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند وزارت بازرگانی با افزایش قیمت آرد تحویلی به نانوایی‏های برخی مناطق تهران به این دسته از نانوایی‏ها برای افزایش قیمت نان چراغ سبز نشان داده است.

این منابع مدعی‌ شده‌اند تصمیم وزارت بازرگانی برای افزایش قیمت آرد تحویلی به نانوایی‌ها، از اوایل اسفندماه اجرایی شده است اما این خبر نیز از سوی مسئولان وزارت بازرگانی مورد تکذیب قرار گرفت و در حالی که اخبار منتشر شده از افزایش قیمت آرد و نان در مناطق شمالی تهران خبر می‌دهد، معاون وزیر بازرگانی این افزایش قیمت را تکذیب کرد.

کد خبر 50132

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز