جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۴
۰ نفر

مرد کلاهبردار که ادعا می‌کرد مامور پلیس است و آشنایان زیادی در طرح تعویض خودروهای فرسوده دارد، پس از گرفتن خودروی فرسوده یک مرد میانسال، با استفاده از آن نقشه سرقت میلیونی را رقم زد.


به گزارش همشهری، اواخرهفته گذشته مرد سالخورده ای به دادسرای ناحیه یک تهران رفت ومدعی شد شخصی که قرار بود خودروی فرسوده او را با خودروی صفرکیلومتری تعویض کند، با استفاده از خودروی وی دست به سرقت زده است.

این مرد به روح‌الله رئیسی - بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه یک- گفت: من دریکی از دکه‌های فروش بلیت کار می‌کنم و مدتی قبل با شخصی که ادعا می کرد مامور نیروی انتظامی است، آشنا شدم.پس از گذشت چند روز، این مرد که متوجه شده بود من یک خودروی فرسوده دارم و می‌خواهم آن را تعویض کنم، ادعا کرد آشنایان زیادی دارد و می‌تواند در مدت کوتاهی خودروام را با یک خودروی صفرکیلومتر عوض کند.

من هم ماشینم را به او دادم اما پس از گذشت چند روز از این ماجرا احضاریه‌ای از دادگاه به دستم رسید. وقتی به دادگاه رفتم، متوجه شدم مردی که خود را مامور پلیس معرفی کرده و قرار بود ماشین فرسوده‌ام را تعویض کند به یکی از شهر های شمالی کشور رفته و با استفاده از خودروی من در آنجا اقدام به مسافرکشی می‌کرده است. وی پس از مدتی مسافر کشی نیز با زنی طرح دوستی ریخته و با همدستی این زن به خانه اقوام وی دستبرد زده و پس از سرقت میلیونی متواری شده است.

اما شاهدان این سرقت، شماره ماشین مرا یادداشت کرده و در اختیار پلیس قرار داده بودند، به این ترتیب ماموران پلیس از روی پلاک خودرو آدرس مرا شناسایی کردند و وقتی برایم احضاریه فرستادند، تازه متوجه شدم فریب مامور قلابی را خورده‌ام. بازپرس رئیسی پس از شنیدن اظهارات این مرد، دستور بررسی‌ ادعاهای او و شناسایی مامور قلابی را صادر کرد.

کد خبر 49873

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز