همشهری آنلاین: اعضای شرکت "فرهنگی ورزشی پویا " که از طریق ارسال پیامک تلفن اقدام به کلاهبرداری می‌کردند تحت تعقیب کارآگاهان تهران بزرگ قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، از نیمه دوم سال گذشته در پی تماس تلفنی تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه چندی قبل در یکی از روزنامه‌های کثیر الانتشار ورزشی و طرح سوالات ورزشی در آن روزنامه با نام "شرکت فرهنگی ورزشی پویا"در مسابقه شرکت کردند.

پس از چند روز از طریق پیامک تلفن همراه، شرکت کنندگان را به عنوان یکی از برندگان مسابقه معرفی و برای ارسال جوایز از آنها خواستند تا مبالغی حدود 60 الی 150 هزار ریال به یک شماره حساب واریز کنند اما پس از چند روز از واریز مبلغ هیچگونه خبری از جوایز اعلامی نشده است.

سرگرد "نظری" رییس مرکز اطلاع رسانی آگاهی تهران بزرگ گفت: با دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 10 تهران، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره 14 پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده موفق شدند برگزار کننده این مسابقات واهی را شناسایی کنند.

همچنین در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که تاکنون هزاران نفر در سراسر کشور در مسابقه شرکت و مبالغ درخواستی را به حساب مزبور واریز کرده‌اند.

سرگرد نظری در ادامه از کسانی که از این طریق در مسابقه شرکت کرده و جوایزی دریافت نکرده‌اند، خواست برای پیگیری موضوع به شعبه چهارم دادسرای ناحیه 10 تهران ( واقع در خیابان آزادی- روبروی پمپ بنزین - نبش خیابان خوش ) یا اداره 14 پلیس آگاهی تهران بزرگ ( واقع در خیابان وحدت اسلامی) مراجعه و یا با شماره تلفن 51055514 تماس حاصل کنند.

کد خبر 53668

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز