مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۹
۰ نفر

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، شرایط بین‌المللی موجب فسخ قرارداد با سرمایه‌گذار خارجی شهر آفتاب شد و شهرداری برای اجرایی شدن این طرح به‌دنبال سرمایه‌گذار داخلی است

به گزارش خبرنگار همشهری، احمد دنیا مالی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در حاشیه جلسه روز گذشته شورای شهر در جمع خبرنگاران پیرامون وضعیت طرح شهر آفتاب که قرار بود نمایشگاه بین‌المللی تهران در آن بنا شود، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بین‌المللی موجود و مسائل مربوط به تحریم، امکان سرمایه‌گذاری خارجی در کشور وجود ندارد و در نتیجه مجبور به قطع همکاری با آنها شدیم.

وی همچنین یاد آور شد: در حال پیگیری این موضوع هستیم تا از توان سرمایه‌گذاران داخلی در طرح شهر آفتاب استفاده کنیم تا طبق برنامه از تابستان فعالیت اجرایی طرح آغاز شود.
دنیا مالی  تصریح کرد: در مرحله اول طرح شهر آفتاب احداث نمایشگاه بین‌المللی پس از آماده‌سازی‌ زمین در اولویت عملیات اجرایی خواهد بود.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، طبق برنامه، سرمایه‌گذار خارجی قرار بوده است که ظرف 3 سال این طرح را اجرا کند که به‌علت نبود امنیت سرمایه‌گذاری، این طرح با تاخیر مواجه شده است.

کد خبر 49638

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز