همشهری‌آنلاین: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: روح حاکم بر همه فعالیت‌های شهر باید فرهنگی و اجتماعی باشد

به گزارش خبرنگار سما، احمد نوریان روز گذشته در اولین همایش فصلی مدیران شهرداری تهران افزود: بر اساس برنامه ها، هر اقدامی که در سال جاری در شهر تهران انجام می شود و در کالبد شهر تغییر ایجاد می کند باید پیوست اجتماعی داشته باشد.

وی در ادامه گزارش عملکرد سال 86 دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران را ارائه کرد و گفت: انجام طرح سنجش میزان اطلاع شهروندان تهرانی از طرح جهادی 137، افکار سنجی درباره اثر بخشی طرح های شهرداری، تدوین کتاب و ترجمه، توسعه همکاری با مراکز دانشگاهی، برگزاری نشست های پژوهشی و تخصصی، اجرای طرح پژوهشگران و آموزش کارکنان از جمله برنامه های این دفتر در سال گذشته بوده است.

وی در خصوص برنامه های سال جاری این دفتر هم، گفت: توسعه پایگاه داده ها و سیستم اطلاعات جغرافیایی اجتماعی و فرهنگی شهر، ایجاد و توسعه زیرساخت های مطالعاتی و پژوهشی، برگزاری نکوداشت پژوهش گران به مناسبت هفته پژوهش، برگزاری4 نوبت فراخوان مقالات و اجرای افکار سنجی هم از جمله برنامه های گوناگون این حوزه است.

نوریان با بیان اینکه شهرداری تهران را از یک سو سازمان یاد گیرنده و دانش آفرین و از سوی دیگر سازمان آموزش دهنده و مشارکت پذیر می دانیم، گفت: در حوزه آموزش و مشارکت شهروندان به دنبال مشارکت معنادار آنان در فعالیت های شهری هستیم.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران سپس به ارائه گزارش عملکرد اداره های کل سلامت، آسیب های اجتماعی و فرهنگی و همچنین سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در سال 86 پرداخت.
 
 

کد خبر 48391

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز