سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
۰ نفر

اگر مردم برنامه ای برای غنی سازی فراغت شان نداشته باشند، دچار افسردگی می شوند. چالش «طناب زنی» برنامه ای است که از سوی اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه ۷ در روزهای کرونایی اجرا می شود.

چالش طناب

همشهری آنلاین-زینب زینال زاده: بیماری کرونا مردم را خانه نشین کرده است و روان شناسان توصیه می کنند شهروندان برای ساعات فراغتشان در منزل برنامه ریزی کنند. خواندن کتاب، گوش دادن به موسیقی، بازی با کودکان و مشارکت در کارهای خانه، برای غنی سازی فراغت در روزهای کرونایی مفید هستند. براساس توصیه کارشناسان تربیت بدنی در این روزها نباید ورزش را فراموش کرد و از انجام حرکات کششی و نرمش های سبک غافل شد.

چالش طناب زنی، برنامه شاد و مفرحی است که به همت اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه ۷ و با مشارکت شهروندان اجرا می شود.

«محمد حیدری»، رییس اداره سلامت و تربیت بدنی شهرداری منطقه ۷، در گفت و گو با خبرنگار ما در توضیح بیشتر این چالش گفت: «طناب زنی ورزش شاد و مفرحی است که نیاز به ابزار و فضای خاصی ندارد و شهروندان با حداقل امکانات می توانند در منزل انجام دهند.»

او ادامه داد: «این روزها که شهروندان به ماندن در خانه تشویق می شوند،   چالش طناب زنی در منزل با هدف غنی سازی اوقات فراغت  و توسعه ورزش شهروندی در منزل اجرا می شود.»

به گفته حیدری، شرکت در این چالش محدودیت سنی ندارد و اهالی برای  شرکت در آن، می توانند از طناب زنی در خانه فیلم تهیه و به ادمین کانال سراهای محله ارسال کنند: «این چالش تا پایان فروردین ماه ادامه دارد و پس از بررسی فیلم ها،  نفرات برگزیده انتخاب و جوایز به منازل برگزیدگان ارسال می شود.»

کد خبر 496336

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha